Motocykl elektryczny Kawasaki zaprezentowany na Intermot 2022. Tak wygląda przyszłość
Podczas trwających targów Intermot 2022 Kawasaki przedstawiło produkcyjny prototyp motocykla elektrycznego. Jednocześnie producent zaznacza, że elektryfikacja jest tylko jednym z kierunków, które zamierza obrać na drodze do uczynienia swoich jednośladów przyjaznymi dla środowiska.
Motocykl przedstawiony na targach Intermot 2022 to prototyp, który ma stanowić podwaliny dla maszyny produkcyjnej. Warto wspomnieć, że producent obiecał przedstawienie trzech motocykli elektrycznych i deklarowany termin mija właśnie w tym roku. Skoro nie pojawiły się one na targach Intermot, to być może zobaczymy je na targach EICMA. Jeżeli pokusić się o spekulacje, to można oprzeć się na informacjach opublikowanych w sierpniu przez japoński portal Autoby.jp.
W swoich rewelacjach japońscy dziennikarze pisali, że producent szykuje elektryczną wersję modelu Ninja z silnikiem o mocy odpowiadającej 27 KM. Miałby mieć czterostopniową skrzynię biegów i system odzyskiwania energii z hamowania. O ile moc jest zjadliwa, o tyle nieco gorzej prezentują się pozostałe parametry, ponieważ masa modelu ochrzczonego jako Ninja E1 to 219 kg, a zasięg będzie wynosił około 100 kilometrów. Wiadomo, że Kawasaki eksperymentuje też z wodorem oraz napędem hybrydowym. Podczas targów Intermot producent zanęcił nas nakedem. Czy w tym roku zobaczymy elektryki Kawasaki? Tego dowiemy się już wkrótce.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeŻaden szanujący się motocyklista nie kupi tego była.Jazda motorem to wolność a nie ograniczenie na przedłurzaczu.Takie guwno artykuły za pieniądze mają namieszać w głowach młodym i naiwnym!!! ...
Odpowiedz27KM? 100km zasięgu? To conajwyzej jako skuter do dojazdów do pracy i ogarniania spraw typu skocz po bułki, odbierz polecony z poczty czy inne gówno z urzędu. Ładowanie pewnie 0.5+ h . Cena wyjdzie na poziomie lekkiego turystyka. XD
OdpowiedzTylko że skuterki ważą po 50-70 kilo dzięki czemu, wbrew pozorom, nawet 4 konne maszynki mogą dawać jakąć frajdę i pozwalają na wiele wygłupów. Ale maszyna o wadze turystycznej 650, mocy starego 125 i zasięgu wyczynowego crossa 85 to nie może być nic dobrego
OdpowiedzTylko że skuterki ważą po 50-70 kilo dzięki czemu, wbrew pozorom, nawet 4 konne maszynki mogą dawać jakąć frajdę i pozwalają na wiele wygłupów. Ale maszyna o wadze turystycznej 650, mocy starego 125 i zasięgu wyczynowego crossa 85 to nie może być nic dobrego
Odpowiedz