Motocykl do Stuntu lub Streetfightingu - wybór i przygotowanie
strony: 1 2 3 4 Następna strona »
Chcesz jeździć na tylnym kole? Chcesz trenować "stopale"? Nie rób tego na motocyklach, które się do tego nie nadają. Wiele lat testowałem motocykle do stuntu. Oto, jakie wyciągnąłem z tego wnioski...
Stunt i streetfighting, czyli coraz bardziej popularne w naszym kraju rozrywki motocyklowe. Wielu z was pewnie zastanawia się nad rozpoczęciem takiej zabawy i głowi się, jak do tego podejść. Wygłupiać się na motocyklu można na tak wiele sposobów, że nie ma jednego przepisu, jak zacząć to robić. Wskażę kilka ścieżek, dzięki którym może uda się zaoszczędzić trochę nerwów i pieniędzy.
Jeszcze kilka lat temu ludzie kreatywnie jeżdżący na swoich motocyklach robili wszystko „na czuja". Próbowali na różne sposoby przerabiać swoje sprzęty, jednak często nieświadomie skazywali się na katorgę z motocyklami, które fabrycznie do tego się nie nadają. To właśnie dzięki tym wszystkim stunt-męczennikom macie luksus wiedzy. Pamięć tych stunt-męczenników uczcijmy więc teraz sekundą ciszy...
No to zaczynamy. Chęć kreatywnej jazdy zazwyczaj wynika z:
- wielogodzinnego ekscytowania się filmami w internecie,
lub
- znajomości z ludźmi, którzy już się w to bawią
lub
- po prostu - jesteś klasycznym psycholem, który napędza się na swoim seryjnym motocyklu i chce czegoś więcej.
Na początku musimy sobie zadać jedno ale za to monstrualnie ważne pytanie: Co mnie najbardziej w jeździe na motocyklu kręci? Każdy z nas ma inne gusta. Jeden jest zafascynowany combosami podczas cyrkli, inny wielokilometrowymi gumami przez miasto, a jeszcze inny "upalaniem" swojego motocykla przy każdej, nadarzającej się, sytuacji. Przed podjęciem jakichkolwiek działań musimy się zastanowić, czego oczekujemy od siebie i na podstawie tego wybrać motocykl i osprzęt do niego. Pamiętajcie, że styl jazdy bardzo często jest dyktowany przez grupę, z którą jeździcie i przez miejscówki, jakie macie do dyspozycji. Musicie wziąć to pod uwagę na wstępie. Aby zachować pozory porządku moich teorii podzielmy wściekanie się na moto na 3 kategorie:
- Streetfighting
- Stunt
- 50/50 aka Universal Pies
Film: |
strony: 1 2 3 4 Następna strona »
Komentarze 15
Poka¿ wszystkie komentarzeCzy crossa te¿ da siê przerobiæ do stnutu ?
Odpowiedzsiemanko gdzie znajde jakis profesjonalistow zeby moto mi zrobili do stuntu chodzi o kawe z 2004r jaki koszt i ile czasu to schodzi...pozdr
OdpowiedzKlatka 800 z³ (w tym 200 z³ za malowanie) Kierownica 350,00 z³ Pompa hamulcowa przód 1 000,00 z³ Pompa hamulcowa ty³ 1 000,00 z³ Przewód hamulcowy (oplot) 150 z³ (za jedn± sztukê) Adapter hamulca tylnego 300,00 z³ Zacisk ty³ (dodatkowy) 200,00 z³ Stela¿ pod zbiornik 350,00 z³ Pegi 50,00 z³ Stela¿ pod pegi ty³ 300,00 z³ Podnó¿ki przód 200,00 z³ Wydech (w³asnej roboty) 500,00 z³ Zêbatka przód 100,00 z³ Zêbatka ty³ 250,00 z³ £añcuch ok. 250 z³ 12 o'clock bar 300,00 z³ £±cznie ok. 6300 z³
Odpowiedzzapomnialem dodac ze to srad 600
Odpowiedza ja chcialbym sie dowiedziec cos wiecej o przerobkach smoka i misy w gixerach, mam srada 2000r, nie jestem doswiadczonym motocyklista lecz dosc intesywnie jezdzilem na kole nom i panewy poszly, ...
OdpowiedzJe¿eli jeste¶ na powa¿nie zainteresowany to mam do sprzedania przerobion± ju¿ miskê i smoka do Srada w 100% pewne, bo sam posiadam taki patent w swoim moto. Jak co¶ napisz GG: 12403407
OdpowiedzSimps, da³e¶ radê! Fajnie siê to czyta³o.
OdpowiedzA CO S¡DZISZ O BMW HP2 MEGAMOTO JAKO Streetfighting MACHINE ??
Odpowiedznie mialem jeszcze okazji jezdzic na tym motocyklu. Jedynie s³ysza³em jak Pfeiffer wypowiada sie o tym motocyklu, ¿e jest bardzo dobry do stoppie i rolling burnoutów, a jakby nie patrzec to sa w³a¶nie tricki typowo streetfightingowe. My¶lê, ¿e do jazdy na kole na prêdko¶ci równie¿ bêdzie sie nadawaæ. Radze tylko przy wheelie na d³u¿sze odleg³osci zerkac na kontrolkê cisnienia oleju ;)
Odpowiedz