tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 MotoCzysz w MotoGP?
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

MotoCzysz w MotoGP?

Autor: Piotr Jêdrzejak 2009.12.18, 14:52 Drukuj

Sezon 2012 jest dla nas ¶wietn± szans± na start w MotoGP!"

G³ównym celem wprowadzenia litrówek do MotoGP, by³o ograniczenie kosztów uczestnictwa oraz wzrost ilo¶ci prywatnych zespo³ów z mniejszym bud¿etem, je¿dz±cych w Królewskiej Klasie. Motocykle maj± byæ mniej prototypowe oraz bli¿sze produkcyjnym, a koszt zbudowania takiego jedno¶ladu, ma oscylowaæ w okolicach 2 milionów dolarów. W tym momencie, osi±gniêcie tak niskiej kwoty jest nieosi±galne.

Jak mówi maj±cy polskie korzenie Michael (Micha³) Czysz, w³a¶ciciel amerykañskiej firmy MotoCzysz: „Zbyt surowe zasady, oznaczaj±, ¿e mo¿liwo¶æ uczestnictwa bêd± mieli tylko ci z wielkimi bud¿etami, bêd±cy w stanie pracowaæ nad bardzo zaawansowanymi i jednocze¶nie drogimi projektami. Usuniêcie limitu pojemno¶ci silników jest bardzo ekonomiczn± metod± na zwiêkszenie ich mocy."

Michael Czysz mówi³ równie¿ o prawdopodobnych modyfikacjach modelu C1, tak aby by³ on dopuszczony do startów w MotoGP. Jego motocykl ma w tym momencie ¶rednicê t³oków 82 mm, a nowe zasady mówi± o 81 mm.

„Sezon 2012 jest dla nas ¶wietn± szans± na start w MotoGP! MotoCzysz ma ju¿ bazê takiego motocykla, a pozosta³y czas i zmiany zasad dzia³aj± na nasz± korzy¶æ - nie mogliby¶my prosiæ o nic wiêcej. Miejmy nadziejê, ¿e inni te¿ ciesz± siê tak, jak ja. Musimy poczyniæ powa¿ne zmiany w projekcie, jednak dziêki wielu pomocnym rêkom i kilu takim osobom, które wierz± w s³uszno¶æ sprawy, wielkie projekty mog± zostaæ ukoñczone.

Doskonale wiemy, jakie s± nasze zalety, a jakie mamy s³abo¶ci oraz jak mamy uzupe³niæ braki, aby ulepszyæ motocykl. Przebyli¶my ju¿ d³ug± drogê w naszym pierwszym projekcie silnika i jestem pewny, ¿e jego drugie wcielenie bêdzie bardzo konkurencyjne. Podwozie jest praktycznie gotowe. Wszyscy, którzy dosiadali C1, twierdz±, ¿e jest to najlepiej siê prowadz±cy i najbardziej neutralny motocykl jakim je¼dzili."

Zapraszamy do obejrzenia filmów z udzia³em MotoCzysza C1,  natomiast wiêcej szczegó³ów dotycz±cych motocykla, mo¿na znale¼æ na stronie MotoCzysz.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górê