D1-10 D1g1tal Dr1ve - MotoCzysz w samochodzie?
MotoCzysz wspó³pracuj±c z firm± Remy chce wypu¶ciæ na rynek samochód elektryczny, a pó¼niej szerok± gamê takich napêdów
D1-10 D1g1tal Dr1ve to nic innego, jak bardzo udany silnik elektryczny od firmy MotoCzysz. Dziêki niemu motocykl E1pc sprawnie przechodzi³ wszystkie testy i wygra³ wy¶cig TT Zero na Wyspie Man. Dziêki swoim sukcesom, firma Remy – by³y oddzia³ odpowiedzialny za napêdy elektryczne oraz hybrydowe w General Motors, zainteresowa³a siê wspó³prac± z MotoCzyszem. W planach jest zbudowanie samochodu elektrycznego, za którego napêdzanie odpowiada³aby jednostka D1-10. Jak zmierzy³a firma Remy, silnik chwali siê imponuj±cymi warto¶ciami 135 KM mocy i 339 Nm momentu obrotowego, a przy tym zachowuje niewielkie rozmiary i jest jeszcze podatny na modyfikacje.
John Weber – szef wykonawczy w Remy:
„MotoCzysz udowodni³, ¿e ma potencja³ dziêki bardzo dobrym wynikom testów oraz wygranej w TT Zero na Wyspie Man w tym roku. £±cz±c to, co prze³omowe w silniku D1-10 z opatentowanymi rozwi±zaniami stosowanymi w jednostce Remy HVH, nowa konstrukcja mo¿e byæ sukcesem w dziedzinie elektrycznych napêdów w segmencie samochodów oraz lekkiej maszynerii. Remy i MotoCzysz maj± do¶wiadczenie oraz mo¿liwo¶ci, dziêki którym ten znakomity system napêdowy staæ siê mo¿e nowym standardem w dziedzinie pojazdów elektrycznych.”
Era napêdów elektrycznych w pojazdach ró¿nej ma¶ci zbli¿a siê wielkimi krokami i wygl±da na to, ¿e MotoCzysz, którego za³o¿ycielem jest przecie¿ facet z polskimi korzeniami, mo¿e odegraæ w niej znacz±c± rolê.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze