Kawasaki Z900 2021 w naszym garażu
Sezon 2021 obfituje w nowości i tak jak zazieleniło się w ostatnich tygodniach za oknem, tak również zazieleniło się w naszym redakcyjnym garażu. Oto nowe Kawasaki Z900. Jak nowe? Ano sprawdzamy!
Reklama
Moc i masa pozostały na takim samym poziomie jak w przypadku poprzednika. To dobre wiadomości, bo ani mocy nie jest za mało, ani masy nie jest za dużo. Nowa jest przede wszystkim elektronika i sposób zarządzania nią. Motocykl dysponuje pakietem elektronicznych systemów wsparcia kierowcy z regulowaną kontrolą trakcji na czele. Kierowca ma do wyboru 4 tryby pracy jednostki napędowej, przy czym jeden z trybów pozwala na daleko idącą personalizację ustawień elektroniki pojazdu. Anachroniczny zestaw wskaźników zastąpiony został przez panel TFT, w oświetleniu pojazdu pojawiła się technologia LED. Całość wygląda, brzmi i jeździ… bardzo obiecująco.
A co Wy chcielibyście widzieć na temat nowego Z-ta? Piszcie, a my postaramy się do tego odnieść w materiale, jaki właśnie dla Was przygotowujemy!
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeJaki "anachroniczny zestaw wskaźników"? Poprzednio był ledowy z genialnie prezentowanym obrotomierzem, deklasującym powszechne paski które często słabo widać. Niestety, tendencja jest taka że ...
OdpowiedzZ Yamahy i Kawy wybrałbym Honde
OdpowiedzZ900
OdpowiedzCześć, obecnie mam MT-07, chcę wymienić na sprzęt półkę wyżej. Na placu boju w moich wyborach jest MT-09 oraz Z-900. Który byście wybrali? Jeżdżę w 80% po mieście, 20% wypady na weekend, trasy do ...
OdpowiedzZdecydowanie Z900. Yamaha to niestety półka niżej jeśli chodzi o osiągi, kulturę pracy i wyposażenie.
OdpowiedzAprilie Shiver 900 :D Mam nadzieje, że pomogłem :)
Odpowiedz