Kawasaki Z900 2021 w naszym gara¿u
Sezon 2021 obfituje w nowości i tak jak zazieleniło się w ostatnich tygodniach za oknem, tak również zazieleniło się w naszym redakcyjnym garażu. Oto nowe Kawasaki Z900. Jak nowe? Ano sprawdzamy!
Moc i masa pozostały na takim samym poziomie jak w przypadku poprzednika. To dobre wiadomości, bo ani mocy nie jest za mało, ani masy nie jest za dużo. Nowa jest przede wszystkim elektronika i sposób zarządzania nią. Motocykl dysponuje pakietem elektronicznych systemów wsparcia kierowcy z regulowaną kontrolą trakcji na czele. Kierowca ma do wyboru 4 tryby pracy jednostki napędowej, przy czym jeden z trybów pozwala na daleko idącą personalizację ustawień elektroniki pojazdu. Anachroniczny zestaw wskaźników zastąpiony został przez panel TFT, w oświetleniu pojazdu pojawiła się technologia LED. Całość wygląda, brzmi i jeździ… bardzo obiecująco.
A co Wy chcielibyście widzieć na temat nowego Z-ta? Piszcie, a my postaramy się do tego odnieść w materiale, jaki właśnie dla Was przygotowujemy!
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeJaki "anachroniczny zestaw wska¼ników"? Poprzednio by³ ledowy z genialnie prezentowanym obrotomierzem, deklasuj±cym powszechne paski które czêsto s³abo widaæ. Niestety, tendencja jest taka ¿e ...
OdpowiedzZ Yamahy i Kawy wybra³bym Honde
OdpowiedzZ900
OdpowiedzCze¶æ, obecnie mam MT-07, chcê wymieniæ na sprzêt pó³kê wy¿ej. Na placu boju w moich wyborach jest MT-09 oraz Z-900. Który by¶cie wybrali? Je¿d¿ê w 80% po mie¶cie, 20% wypady na weekend, trasy do ...
OdpowiedzZdecydowanie Z900. Yamaha to niestety pó³ka ni¿ej je¶li chodzi o osi±gi, kulturê pracy i wyposa¿enie.
OdpowiedzAprilie Shiver 900 :D Mam nadzieje, ¿e pomog³em :)
Odpowiedz