Kawasaki Versys 1000?
Czyżby Versys miał doczekać się większego brata?
Gdyby chcieć spisać wszystkie zalety i sposoby, w jakie można użyć Versysa, wyszłaby z tego całkiem pokaźna litania do zarządu z Akashi. Producentowi udał się motocykl uniwersalny, ale pozbawiony wielu wad charakterystycznych dla „uniwersalności”. Sprzęt dzielił ramę i silnik z ER-6, a właśnie teraz świat obiegają zdjęcia większego Versysa w wersji 1000 ccm.
Na wstępie warto zaznaczyć, że pochodzenie zdjęć jest nieznane, ale jeżeli są tworem Photoshopa, to niezwykle udanym. Co litrowy Versys ma w sobie? Przede wszystkim, ramę oraz silnik z Z1000. Poza tym, wszystko – łącznie z wyglądem zewnętrznym, jest takie samo, ale odpowiednio dla nowej klasy powiększone. Wygląda więc na to, że Kawasaki wciąż kieruje się teorią „po co zmieniać coś, co jest dobre”. O ile oczywiście projekt Versysa 1000 nie jest fikcją – jak uważacie? Czy turystyczno-sportowo-przygodowy Versys w wersji 1000 ccm z rzędowym silnikiem czterocylindrowym ma sens?
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzePrzygodowości w nim tyle co w CBF 1000 Hondy i to z nią będzie konkurować. Sądząc po zdjęciach.
OdpowiedzW CBF 1000 już dawno wycelowali doskonałego Z1000SX. Większy Versys? Czemu nie, jeśli nie skastrują silnika bezsensownie to może wyjść z niego ciekawy funbike. Przydałoby się ze 120KM choć przy orientacyjnej wadze 240-250 część uniwersalności z niego wyparuje ale niechby przynajmniej buta miał porządnego.
Odpowiedz