Kawasaki Ninja 250R Turbo - ma³y ale wariat
Kawasaki Ninja 250R to bardzo fajny, rozrywkowy, przystępny cenowo motocykl. Ale czegoś mu brakuje. Co to może być? A, tak,Turbo! Na zdjęciach zmodyfikowana Ninja 250R, która została uzbrojona w turbinę Garret GT12 i która zamiast 20 KM rozwija ich 40. Niby niewiele, ale pamiętajmy, że mamy taki sam motocykl o mocy prawie dwukrotnie większej. Ale to nie koniec, bo jeśli zastosować kilka drobnych zmian we wtrysku paliwa, Ninja podobno osiąga... 58 KM.
Czy wyobrażacie sobie to zaskoczenie gości na sportowych motocyklach, kiedy wyprzedza ich to wściekłe, zielone maleństwo? Zresztą, Kawa jest już zwinna i szybka wyjeżdżając z fabryki, co mogliśmy zobaczyć na filmie z Laguna Seca, gdzie Ninja wprawiała w kiepski humor kierowców litrów. Swoją drogą, jeśli lubicie małe szybkie motocykle, koniecznie zobaczcie to.
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzeninja ma 33 km a nie 20
OdpowiedzLepiej wsadziæ 2 suwa 250 z jakiej¶ crosówki, moc powy¿ej 60KM no i waga du¿o mniejsza.
Odpowiedz58KM z 250cc? Moja by³± cagiva bêd±c 125cc mia³a 42KM i nie potrzebowa³a turbo ¿eby osi±gn±æ realne 200km/h(sprawdzane na 2 GPS), a to jest dwukrotnie wiêksza pojemno¶æ wiêc w sumie nie ma ...
OdpowiedzNie wiem jak± mia³e¶ cagivê, znam tylko mito, które maj± po 25-28 koni. Wystarczy zobaczyæ na wykresy dyno. No i te mito do po³owy swoich obrotów mia³y moc jak chiñska 50. bhauhauahau
OdpowiedzBior±c pod uwagê, jak to siê sprawuje w zakrêtach, to wychodzi ¶wietna maszyna do trollowania innych na torze :D
OdpowiedzI przy tych 58 KM ile by z tego motocykla mo¿na by by³o wyci±gn±æ km/h ?
OdpowiedzSkoro 39 konna 300tka doci±ga do licznikowych 186 km/h (realnie to pewnie 170) to taka 250tka turbo pewnie do 200 (na liczniku 220). Ale pewnie trzeba zmieniæ g³ówne prze³o¿enie - bez tego raczej szybciej siê nie pojedzie. W sensie Vmax, boc bez zmiany przeo¿enia tylko kop bêdzie kolosalny w porównaniu do fabrycznego motocykla.
OdpowiedzCzyli dla marnych 20 km/h nie op³aca siê zak³adaæ tego turbo :)
OdpowiedzIlo¶æ obrotów maksymalnych pewnie du¿o siê nie zmieni, zmiana prze³o¿eñ jest mo¿liwa ale te¿ w ograniczonym stopniu, a za³o¿enie turba nie ma tutaj za zadania zwiêkszyæ tej v-max a raczej przyspieszenie bo to jest najwa¿niejsze. ¯eby moto do 150 nie rozpêdza³ siê 15 sekund tylko 8 na przyk³ad. Po to te¿ montuj± turbiny w silnikach do dragu, tam najwa¿niejsze jest przyspieszanie i przyczepno¶æ, po³±czenie tego daje niski czas przejazdu
OdpowiedzWarto siê bawiæ w tubinê? 300tka z fabyki ma 39 KM. Ale jak kto¶ lubi... Fajne ¿e tej przeróbki najwyra¼niej nie widaæ spod owiewek. :)) Podejrzanie mo¿e wygl±daæ tylko t³umik. 300tka z tak±...
Odpowiedz