KTM Freeride oficjalnie
Po wycieku informacji, o którym dawaliśmy znać zaledwie kilka dni temu, KTM podał do oficjalnej wiadomości specyfikację nowych modeli Freeride. O celowości wypuszczana danych z zegarmistrzowską precyzją dyskutować nie będziemy. Najważniejsze, że wiadomo już jakimi osiągami legitymowały będą się elektryczne jednoślady z Mattighofen.
Supermoto i Enduro zostaną wyposażone w takie same baterie, silniki i ramy. Silnik będzie generował 22 kW, czyli 30 KM. Moment obrotowy to 43 Nm, oczywiście z zastrzeżeniem, że będzie osiągalny już od lekkiego odkręcenia manetki. Przy wadze motocykla gotowego do jazdy wynoszącej 90 kg, Freeride będą posiadać osiągi praktycznie identyczne do dwusuwowych 125. Bateria pozwoli na 1,5h jeżdżenia na 100%. Tyle samo czasu będzie potrzebne na naładowanie jej do pełna. Producent nie potrafi określić żywotności jednostki przechowującej energię, jednak z wstępnych ustaleń wynika, że będzie to zaledwie 500 ładowań.
Oficjalna premiera nieemitujących spaliny motocykli austriackiej produkcji odbędzie się podczas Tokyo Motorcycle Show. Sprzęty będą dostępne już w tym roku w limitowanej serii, produkcja pełną parą ma ruszyć w sezonie 2011. Cena się nie zmienia, będzie wynosić około 10.000 Euro.
|
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzeMoim zdaniem jest to du¿y skok w przysz³osc.. Wiadome jest to ¿e z czasem zaczn± je ulepszac, wprowadzac wiêksze pojemno¶ci silików itd. Ale brakuje mi przy takim motorku prodnicy czy te¿ ...
Odpowiedza gdzie tu ryk KTMowskiego 4T? profanacja motocrossu;/
Odpowiedzco do wygl±du koncepcyjnych modeli to jestem lekko uprzedzony patrzcie na prototypy aut z przed 20 lat przeznaczonych na lata dzisiejsze ni jak siê maj± do rzeczywisto¶ci wiem ¿e auta a motocykle ...
Odpowiedzgdyby wszyscy byli tacy jak wy, to dalej chodziliby¶my na piechotê, bo tak by³o przecie¿ dobrze i po co próbowaæ czego¶ nowego. by³ taki czas, ¿e 2-suwy by³y lepsze od 4-suwów, ale mimo to je ...
Odpowiedz40tysi zl za rowery?!!?!? blagggaammm....
Odpowiedzdobry punkt widzenia obra³e¶ widzê, ale nie mogê siê z Tob± do koñca zgodziæ. Motocykl nie tylko musi siê podobaæ ale te¿ jako¶ je¼dzi¼ (patrz: brak jakiej kolwiek owiewki). Wiem, wiem ¿e supermoto...
Odpowiedza mi sie podoba brak owiewki. ale konstrukcja rowerowa juz nie do konca. Elementem ktory mnie urzek³, jest ta pojedyncza, mala lampa :)
Odpowiedz