tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 KTM 450 SX-F i 250 SX-F w wersjach Factory
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

6
5
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

KTM 450 SX-F i 250 SX-F w wersjach Factory

Autor: Beavis 2014.12.05, 09:42 Drukuj

Limitowane edycje crossowych modeli austriackiej marki są lżejsze i mocniejsze.

Niedawno informowaliśmy o limitowanej edycji Factory modeli enduro, wyposażonej w akcesoria z katalogu PowerParts. Oczywiście, to idealny sposób na pozbycie się zalegających na półkach części i sprzedaży kilku dodatkowych motocykli przed wprowadzeniem nowej serii, ale powiedzmy, że przymkniemy na to oko. W przypadku crossowych 450 SX-F i 250 SX-F Factory Edition sprawa ma się zupełnie inaczej. 

Reklama

ZOBACZ NOWE MODELE »
NAS Analytics TAG

Amerykańskie media określają modele jako "2015 i pół" z racji szeregu poważnych zmian. W moim odczuciu to wręcz zapowiedź modeli 2016. KTMy posiadają zupełnie nowe, chromowo-molibdenowe ramy przy projektowaniu których głównym celem była centralizacja mas. Jeśli jesteśmy już przy masie, to warto dodać, że 450 jest o (uwaga!) 4,5 kg lżejsza od standardowej wersji. Osobiście nie mam pojęcia, gdzie znaleziono tak duże oszczędności w wadze. Model 450 SX-F Factory Edition jest też o 3 KM mocniejszy, jakby komukolwiek mocy w sprzęcie brakowało. W notce prasowej można wyczytać, że jednostka napędowa została całkowicie przebudowana. Silnik jest krótszy i ulokowany bliżej środka ciężkości motocykla. KTM zastosował kompletnie nową głowicę, przeprojektował gniazda zaworowe oraz komorę spalania, wzmocnił także 5-ciobiegową skrzynię biegów. SX-Fy zostały wyposażone w system launch control oraz zmienne mapy zapłonu, całość obsługiwana jednym palcem z kierownicy.

To także pierwszy rok dostępności 250 SX-Fa Factory Edition, który otrzymał wszystkie powyższe zmiany. Obywa motocykle wyposażono w lans grafiki, kute półki, tuningowe siedzenia Sella Dalla Valle, lekkie tarcze hamulcowe Galfer, felgi Excel, opony Dunlop Geomax i wiele innych gadżetów z PowePart. Factory Edition to także zawieszenie WP 4CS. 

Na chwilę obecną nie wiadomo, czy KTMy będą dostępne w Europie - informacja prasowa pojawiła się w Stanach Zjednoczonych, a przygotowaniem limitowanej serii ma zająć się fabryczny zespół prowadzony przez Rogera DeCostera. W USA za 250 SX-Fa trzeba będzie zapłacić 9,299 dolarów, za 450 SX-Fa 10,199 dolarów.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG

Czy zamienisz kiedyś motocykl na elektryczny?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
NAS Analytics TAG
na górę