tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 KTM 450 SX-F i 250 SX-F w wersjach Factory
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

KTM 450 SX-F i 250 SX-F w wersjach Factory

Autor: Beavis 2014.12.05, 09:42 Drukuj

Limitowane edycje crossowych modeli austriackiej marki są lżejsze i mocniejsze.

Niedawno informowaliśmy o limitowanej edycji Factory modeli enduro, wyposażonej w akcesoria z katalogu PowerParts. Oczywiście, to idealny sposób na pozbycie się zalegających na półkach części i sprzedaży kilku dodatkowych motocykli przed wprowadzeniem nowej serii, ale powiedzmy, że przymkniemy na to oko. W przypadku crossowych 450 SX-F i 250 SX-F Factory Edition sprawa ma się zupełnie inaczej. 

NAS Analytics TAG

Amerykańskie media określają modele jako "2015 i pół" z racji szeregu poważnych zmian. W moim odczuciu to wręcz zapowiedź modeli 2016. KTMy posiadają zupełnie nowe, chromowo-molibdenowe ramy przy projektowaniu których głównym celem była centralizacja mas. Jeśli jesteśmy już przy masie, to warto dodać, że 450 jest o (uwaga!) 4,5 kg lżejsza od standardowej wersji. Osobiście nie mam pojęcia, gdzie znaleziono tak duże oszczędności w wadze. Model 450 SX-F Factory Edition jest też o 3 KM mocniejszy, jakby komukolwiek mocy w sprzęcie brakowało. W notce prasowej można wyczytać, że jednostka napędowa została całkowicie przebudowana. Silnik jest krótszy i ulokowany bliżej środka ciężkości motocykla. KTM zastosował kompletnie nową głowicę, przeprojektował gniazda zaworowe oraz komorę spalania, wzmocnił także 5-ciobiegową skrzynię biegów. SX-Fy zostały wyposażone w system launch control oraz zmienne mapy zapłonu, całość obsługiwana jednym palcem z kierownicy.

To także pierwszy rok dostępności 250 SX-Fa Factory Edition, który otrzymał wszystkie powyższe zmiany. Obywa motocykle wyposażono w lans grafiki, kute półki, tuningowe siedzenia Sella Dalla Valle, lekkie tarcze hamulcowe Galfer, felgi Excel, opony Dunlop Geomax i wiele innych gadżetów z PowePart. Factory Edition to także zawieszenie WP 4CS. 

Na chwilę obecną nie wiadomo, czy KTMy będą dostępne w Europie - informacja prasowa pojawiła się w Stanach Zjednoczonych, a przygotowaniem limitowanej serii ma zająć się fabryczny zespół prowadzony przez Rogera DeCostera. W USA za 250 SX-Fa trzeba będzie zapłacić 9,299 dolarów, za 450 SX-Fa 10,199 dolarów.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê