KTM 390 Duke zadebiutuje na targach EICMA 2012
Austriackiej zabawy z pojemno¶ciami ci±g dalszy. KTM po ma³olitra¿owych Dukach 200 i 125, którego nota bene bardzo lubimy, wprowadzi do oferty co¶ dla jeszcze bardziej rozrywkowych kierowców. Oznaczenie „390” mo¿e byæ nieco myl±ce, Duke bêdzie napêdzany jednocylindrowym silnikiem o pojemno¶ci 375 cm3. Ów silnik osi±ga 45 KM, co jest warto¶ci± wiêksz± ni¿ np. Kawasaki 300R, które wpisuje siê w t± sam± klasê i co ciekawe, w stanie gotowym do jazdy ma wa¿yæ 150 kilogramów, co z kolei jest warto¶ci± ni¿sz± ni¿... Honda CBR250R. Robi siê coraz ciekawiej. Duke 390 bêdzie produkowany w Indiach z ramienia Bajaja, który obecnie posiada spor± czê¶æ udzia³ów KTMa. Status nieoficjalnej póki co informacji ma pojawienie siê 390-tki w formie motocykla sportowego, z owiewkami w stylu Moto3 i nisk± kierownic±, ale trudno na razie mówiæ, gdzie i kiedy taka wersja siê pojawi. Czê¶æ w±tpliwo¶ci zapewne zostanie rozwiana na zbli¿aj±cych siê targach EICMA w Mediolanie.
Zupe³nie przypadkowo KTM 390 Duke wpasowuje siê w now± kategoriê prawa jazdy A2, która w Polsce planowo wchodzi w ¿ycie 19 stycznia 2013 roku. No i chyba ju¿ nikt nie bêdzie mia³ w±tpliwo¶ci, ¿e ma³e pojemno¶ci prze¿ywaj± swój wielki come back. B±d¼cie czujni, szczegó³y wkrótce.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze