Groźny konkurent w klasie E2 dla motocykli czterosuwowych.
Groźny konkurent w klasie E2 dla motocykli czterosuwowych. Jednym z wielu atutów dwusuwowej 250 jest niewątpliwie jego waga i moc. Zarówno pod względem technicznym, jak i wizualnym, nowa „ćwiartka” różni się od swoich poprzedniczek. Dwa przełączniki zapłonu, oferujące kierowcy dostosowanie się do warunków panujących na trasie, nowy wał korbowy i bardziej udoskonalona obudowa silnika sprawiają, że w każdym zakresie momentu obrotowego szofer ma do dyspozycji dodatkowy zapas mocy. Pięciostopniowa skrzynia pracuje tak jak, życzyłby sobie tego każdy jej użytkownik. Kolejnymi zmianami, jakie zaszły w 250 EXC na rok 2008, to kompletnie zmieniona rama, poprawione podwozie, a także już wielokrotnie wspominane „wdzianko”, nadające KTM’owi agresywny styl. Jedną z dodatkowych opcji, jakie mogą uczynić z 250 sprzęt jeszcze lepiej przystosowany do uprawiania enduro, jest oferowany przez producenta elektryczny starter, który umili życie nie jednemu kierowcy.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze