tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 KTM 200 Duke znika, nowy 390 Duke w 2017 roku
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

KTM 200 Duke znika, nowy 390 Duke w 2017 roku

Autor: Beavis 2015.04.08, 09:14 2 Drukuj

Z indyjskiej i austriackiej strony internetowej producenta na kilka godzin zniknął model 200 Duke, co słusznie wzbudziło spore zamieszanie. Czyżby niedawno zapowiedziany model 250 Duke miał zastąpić "dwusetkę"?

Dziennikarze z Rush Lane wypatrzyli, że z oficjalnej internetowej strony austriackiego producenta zniknął model 200 Duke oraz RC 200. W Indiach 200 Duke także był nie do znalezienia, co należało prosto zinterpretować - KTM szykuje się na wprowadzenie modelu 250. Po kilku godzinach "dwusetki" wróciły do gamy modelowej, a cała sytuacja została określona jako nieduży błąd.

NAS Analytics TAG

Na chwilę obecną nie podano cen ani dostępności modeli 250, ale można śmiało założyć, że na europejskich rynkach będą one oferowane w zamian za "dwusetki". Sprawa nieco inaczej ma się ze specyficznymi, azjatyckimi rynkami, gdzie istnienie 200 obok 250 teoretycznie m sens (chociażby z tego powodu, że są to rynki ogromne i na każdy produkt znajdzie się klient). W moim odczuciu powyższy, pozornie nieduży błąd na stronie internetowej jest zapowiedzią zmian w ofercie. Ostatecznie, pozostawienie modeli 125, 250 i 390 wydaje się najlogiczniejsze.

Obok tych rewelacji krążą plotki o rzekomym następcy modelu 390 Duke. Dokumenty konstrukcyjne do budowy jednostki testowej zostały już wysłane z Austrii do Indii (tak podaje z reguły bardzo dobrze poinformowany Visordown). Według anonimowego informatora zmiany w prototypie względem aktualnego modelu dotyczą ramy oraz nadwozia. W dokumentacji model określany jest jako 390 Duke MY17, z czego wynika, że zobaczylibyśmy go jeszcze w przyszłym roku (biorąc pod uwagę tryb wydawniczy KTM-a, który prezentuje nowe modele w połowie sezonu). Zmiany w modelu 390 Duke prawdopodobnie dotyczyłyby całej gamy, także bliźniaczych modeli RC.

Jak już jesteśmy w sferze plotek i fantazji, to chciałbym dodać, że z chęcią zobaczyłbym model 390 Adventure. Lekki, niedrogi i koniecznie ze sporymi właściwościami terenowymi. Może nie tak mocno nastawiony na teren jak rajdowy prototyp Hondy CRF250 Rally, ale nadal będący na cienkiej granicy pomiędzy turystyką, a offroadem.

A wy jaki model na bazie indyjskich KTM-ów chcielibyście zobaczyć?

Foto: KTM

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG

Jaki olej do motocykla polecasz najbardziej?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
NAS Analytics TAG
na górę