WRE 125 to doskonale wszystkim znany motocykl, zaliczany do kategorii „Dual Sportów” Nieco słabsza jednostka napędowa, niż to bywa w przypadku bardziej wysilonego modelu WR 125, sprawia, że WRE stał się idealnym sprzętem dla ludzi ceniących bezawaryjność, prostotę budowy silnika dwusuwowego, lekkość i poręczność. Dzięki tym wszystkim cechom już od wielu lat WRE zaskarbia sobie coraz to nowych wielbicieli. Zupełną nowością w WRE 125 jest ECS (Electronic Carburetion System) który pełni rolę dozownika. Cały system współpracuje z gaźnikiem Dell’orto tworząc odpowiednią mieszankę paliwa, oleju i powietrza, bez angażowania w tym celu zbędnej pracy użytkownika. Nowa „seta” Husqvarny zyskała również mocniejsze światło na przedzie, tak aby zapewnić kierowcy jak najlepszą widoczność zarówno podczas jazdy w ruchu ulicznym, jak i podczas szarży trasami do enduro. Dla osób ceniących sportowy charakter motocykli off-roadowych, Husqvarna przygotowała specjalny lifting tak jak dla pozostałych jej modeli, dzięki jej wygląd staje się jeszcze bardziej agresywny, stawiając ją obok pozostałych, wyczynowych motocykli w rzędzie.
Dane podstawowe:
rodzaj silnika: | dwusuwowy |
pojemność [cm3]: | 124,82 |
średnica tłoka [mm]: | 54 |
skok tłoka [mm]: | 54,5 |
ilość biegów: | 6 |
rozruch: | nożny |
chłodzenie: | ciecz |
przednie zawieszenie: | Upside-down, olejowe, regulowane MARZOCCHI 40mm |
tylne zawieszenie: | olejowe, regulowane SACHS |
hamulec przedni: | tarczowy 260mm |
hamulec tylny: | tarczowy 220mm |
Wymiary:
wysokość w siodle [mm]: | 935 |
prześwit [mm]: | 330 |
pojemność zbiornika paliwa [l]: | 9,5 |
masa bez paliwa [kg]: | 111,1 |
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze