Dwusuwowa, w pełni wyczynowa Husqvarna, z powodzeniem radzi sobie na polskim rynku od wielu lat. Homologacja i charakterystyka silnika WR sprawia, że jest to motocykl w pełni przystosowany do rajdów enduro, lub codziennego użytkowania na drogach publicznych. Silnik nowej WR 125 jest ten sam, co w wersji crossowej CR 125 o jedynie zmienionych przełożeniach. Został on dodatkowo odchudzony i zmodyfikowany, tak aby w jak najlepszy sposób spełniać swoje zadanie w terenie. Dodatkowym atutem nowej Husqvarny jest osprzęt pochodzący od najlepszych producentów w branży. Mowa między innymi o zawieszeniu. Przednie, w pełni regulowane zawieszenie typu Upside-Down o średnicy 45 mm dostarczyła firma Marzocchi. Za amortyzację tylnego koła odpowiada centralny amortyzator Sachs. Maksymalny skok przedniego zawieszenie wynosi 300mm, natomiast tylnego 320. Nie oszczędzano również przy wyposażaniu WR w hamulce. Zarówno na przedzie jak i na tyle możemy spotkać osprzęt włoskiej firmy Brembo, odpowiadający za efektywność hamowania. Nowa WR 125 może się również pochwalić lekkością konstrukcji, której masa „na sucho” wynosi zaledwie 96kg.
Dane podstawowe:
- silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, zasilany przez gaźnik, chłodzony cieczą
- pojemność - 124.8cc
- stopień sprężania - 8.8:1
- mieszanka - 1:33
- zapłon - C.D.I
- rozruch - kickstarter
- skrzynia biegów - 6 stopniowa
- rama - stalowa
- masa - 96kg
Wymiary:
- długość - 2210mm
- szerokość - 840mm
- skoki zawieszeń (przód/tył) - 300mm/320mm
- hamulce (przód/tył) - tarczowe/tarczowe
- średnica tarczy (przód/tył) - 260mm/240mm
- rozmiar opon (przód/tył) - 90/90 - 21”/120/90 - 18”
- wysokość siedziska - 980mm
- prześwit - 360mm
- rozstaw osi - 1465mm
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze