Mocarna 510. przewidziana jest dla bardziej wprawionych kierowców. Niezwykle mocny silnik przy stosunkowo niskiej wadze potrafi mocno podnieść poziom adrenaliny we krwi jej użytkownika. W przypadku nowego modelu można się spodziewać jeszcze większych emocji, spowodowanych znaczącym zmniejszeniem masy TC 510 i dodatkowym wzrostem jej mocy. Wszystkie modele enduro zyskały wtrysk paliwa, jednak w przypadku motocykli crossowych, jeszcze się wstrzymano. Tymczasem rolę systemu zasilającego jednocylindrówkę Husqvarny sprawuje gaźnik Keihin MX 41 o średnicy gardzieli 41mm. Postarano się również o to, aby tak duży motocykl zyskał odpowiednią amortyzację. W tym celu na przedzie zamontowano amortyzator Marzocchi o średnicy 50mm. O dobrą przyczepność zadbała firma Pirelli, w której opony obute są wszystkie modele motocykli off-roadowych Husqvarny, łącznie z TC 510. Na rynku międzynarodowym można również spotkać wersję opisywaną jako TXC 510, która występuje pod tą nazwą na rynku amerykańskim.
Dane podstawowe:
- silnik - czterosuwowy, jednocylindrowy, DOHC, 4 zawory na cylinder, zasilany wtryskiem paliwa, chłodzony cieczą
- pojemność - 501cc
- stopień sprężania - 12.9:1
- rozruch - kickstarter (z automatycznym dekompresatorem)
- skrzynia biegów - 6 stopniowa
- rama - stalowa
- masa - 105kg
Wymiary:
- długość - 2207mm
- szerokość - 820mm
- skoki zawieszeń (przód/tył) - 300mm/296mm
- hamulce (przód/tył) - tarczowe/tarczowe
- średnica tarczy (przód/tył) - 260mm/240mm
- rozmiar opon (przód/tył) - 80/100 - 21”/110/90 - 19”
- wysokość siedziska - 968mm
- prześwit - 300mm
- rozstaw osi - 1495mm
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze