Husqvarna zaskoczyła wszystkich zupełnie nową SM 450R. Sprzęt z przeznaczenia nadaje się zarówno na drogi publiczne jak i na tor wyścigowy. Lekka konstrukcja, mocny silnik i świetne hamulce sprawiają, że doskonale radzi sobie w trudnych, ulicznych i torowych warunkach. Podobnie jak modele z gamy enduro, Husqvarna wyposażyła swoją 450. we wtrysk paliwa. Jak przystało na sprzęt do poruszania się głównie po drogach publicznych został on wyposażony w elektryczny starter ułatwiający nieco sprawę podczas codziennego użytku. Wspominane wcześniej hamulce dostarczyła firma Brembo. Na przedzie znalazła się tarcza o średnicy 320 mm, natomiast z tyłu, podobnie jak w reszcie motocykli off-roadowych pozostała 240 mm tarcza. Wprowadzono również zmiany w silniku wymieniając sprzęgło na nowe, lepsze. Dzięki zmianom konstrukcji ramy i wahacza motocykl zyskał na ergonomii, a także masie, dzięki czemu jego waga zmalała do 118kg. Obniżono w ten sposób również środek ciężkości sprawiając, że motocykl zdecydowanie lepiej i łatwiej da się prowadzić.
Dane podstawowe:
silnik - czterosuwowy, jednocylindrowy, DOHC, 4 zawory na cylinder, zasilany wtryskiem paliwa, chłodzony cieczą
pojemność - 449cc
rozruch - elektryczny
skrzynia biegów - 6 stopniowa
masa - 118kg
Wymiary:
hamulce (przód/tył) - tarczowe/tarczowe
średnica tarczy (przód/tył) - 320mm/240mm
rozmiar opon (przód/tył) - 120/70-17"/ 150/60-17"
wysokość siedziska - 920mm
prześwit - 245mm
rozstaw osi - 1445mm
pojemność zbiornika - 7.2l
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze