Hondy CRF250R i CRF450R 2014 - odświeżone
Na początku tego tygodnia Honda przedstawiła odświeżone modele CRF250R i CRF450R. Nowe maszyny charakteryzują się mniejszą masę od poprzedników, zastosowano w nich także kilka nowych rozwiązań technicznych. Nowością w CRF250R jest usprawniony amortyzator Showa SFF-AIR, który jest mocniejszy i lżejszy, niż jego poprzednik. Honda to kolejny producent, który decyduje się na zastosowanie widelca gazowego w swojej crossówce. Oficjalnie powodem stosowania takiego rozwiązania jest niższa masa i łatwiejsza regulacja. Nieoficjalnie widelce gazowe są po prostu tańsze w produkcji, a zespoły fabryczne startujące w najważniejszych światowych seriach wyścigowych i tak zastępują je klasycznymi widelcami olejowymi.
Oba motocykle zostały wyposażone w przełącznik trybów pracy silnika - Engine Mode Select Button. Dzięki temu kierowca będzie miał do wyboru trzy tryby pracy silnika, takie jak podstawowa mapa, płynne przyspieszanie oraz szybka jazda. Z przodu pojawi się także tarcza hamulcowa o średnicy 260 milimetrów. Sporo zmian szykuje się również w modelu CRF450R. Jego nadwozie, choć to mało zauważalne, zostało całkowicie przebudowane. W Hondzie przebudowano również głowicę, skrzynię biegów, układ wydechowy, oraz zastosowano nowe chłodnice i nowy tłok.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze