Honda - terenowy skuter i samochód z silnikiem z MotoGP
Koncepcyjny rysunek może potwierdzać, że Honda pracuje nad uterenowionym skuterem. W tym samym czasie plotki na temat samochodu wyposażonego w silnik z RC213V zostały potwierdzone.
Do koncepcyjnego rysunku dotarli blogerzy z Lanesplitter. Honda rzekomo pracuje nad uterenowionym skuterem skierowanym na azjatycki rynek. Jednoślad z obrazka obok miałby być połączeniem Wave’a 110 (którego mieliśmy okazję testować) z MSX-em 125. Skuter byłby nieco wyższy, wyposażony w a’la terenowe opony oraz handguard’y.
W tym samym czasie potwierdzono plotki na temat planu budowy samochodu wyposażonego w jednostkę napędową z MotoGP. Informacji póki co jest bardzo mało, ale wiadomo, że centra projektowe z Asaki i Wako (motocyklowe i samochodowe) będą wspólnie pracować nad Projektem 2&4. Mowa o lekkim roadsterze z silnikiem z RC213V. Póki co nie wiadomo, czy Honda ma zamiar korzystać z silnika w specyfikacji znanej z MotoGP czy z drogowej wersji V-S, która nie przekracza 160 KM.
Samochód Hondy wydaje mi się pójściem w stronę, którą kilka lat temu obrał KTM z modele X-Bow. Honda nie może jednak zapominać, że mariaż KTM-a z VW niekoniecznie był sprzedażowym hitem. A może Japończycy chcieliby wejść w niszę obsadzona przez Mazdę MX-5? Inną opcją może być chęć budowy "małego NSX-a", o którym mówi się już od kilku lat. Honda NSX to sportowy egzotyk, który w tym roku wrócił w zupełnie nowej formie. Mały NSX miałby być tańszą wersją, duchowym następcą Hondy S2000.
To jak, terenowy skuter czy roadster z silnikiem z Grand Prix?
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzehttps://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Honda_City_Cabriolet_001.JPG Jedyna opcja dla tego silnika :D
OdpowiedzHahaha! Mistrzostwo! Tylko wiesz, w opcji 215-konnej ;)
Odpowiedz