Honda Zoomer Custom - daleko od serii
Honda Zoomer jest już sama w sobie dość niezwykła, ale przecież wszystko można poprawić. Tak też postanowił uczynić Albert Yau, który wtoczył do swojego warsztatu fabrycznego Zoomera (nazywanego w niektórych miejscach na świecie Ruckus). Co pewnie widać po zdjęciach, zmienione zostało niemal wszystko. Przede wszystkim zastosowano inny silnik silnik. Seryjna jednostka 49cc poszła na śmietnik, a jej miejsce zajął silnik GY6 o pojemności 187cc. Zmieniono również przekładnię CVT, aby napęd nadążył za drastycznym zwiększeniem osiągów (prędkość ponad 130 km/h).
Co za tym idzie, poprawiono również hamulce (tarcza RRGS o średnicy 260mm z przodu oraz 220mm z tyłu). Albert dokonał także przeróbki ramy, ale zawieszenie postanowił zostawić w fabrycznej formie (modyfikując jedynie nieco skok zawieszeń i prześwit). Nam szczególnie spodobały się akcesoryjne podnóżki zamontowane w miejscu, gdzie w skuterach znajduje się tunel. Do tego oczywiście dochodzi bardzo pokaźna lista drobnych zmian i zainstalowanych akcesoriów. W sumie Albert dokonał ponad 70 modyfikacji seryjnej Hondy Zoomer. Efekt zobaczycie na zdjęciach. Co sądzicie o tak hardkorowo przerobionym Zoomerze?
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzePodziwiam umiejêtno¶ci i zapa³ konstruktora, ale jak chce motocykl to niech sobie kupi motocykl, a tak to z fajnego zwinnego pla¿owego skuterka który mia³ "to co¶", zrobi³ jak±¶ paskudê która nie ...
OdpowiedzJeszcze trochê, a w Polsce po³owa gimnazjalistów bêdzie lata³a na skuterach o podobnej modyfikacji (oczywi¶cie zarejestrowane na 50ccm) za któr± p³acili rodzice.
Odpowiedz