Test największych wszędołazów z rodzin Hondy i Kawasaki obrazuje, że nie opatentowano jeszcze recepty na pojazd, który byłby bezkonkurencyjny równocześnie w sporcie, przeprawach i codziennych, niekiedy ciężkich przydomowych pracach. Honda TRX 680 udowadnia, że moc nie jest parametrem, który rzetelnie odzwierciedla terenowe możliwości quada. Nisko położony środek ciężkości, duży rozstaw kół, łatwość prowadzenia, a także wysoki moment obrotowy przechyliły szalę na korzyść Hondy.
Odwrotnie jest w przypadku rajdów szybkościowych, czy też szeroko rozumianego zastosowania użytkowego. Na tym polu więcej pożytku będziemy mieli z quada oferowanego przez Kawasaki. Potężny dwucylindrowy silnik modelu KVF 750 bardzo szybko rozpędza pojazd, a także szybko go hamuje. Dzięki dużej mocy quad charakteryzuje się również potężnym uciągiem. Po wyposażeniu w odpowiednie narzędzia, Brute Force może pełnić rolę małego traktora i skutecznie pomagać w pielęgnacji ogrodu, czy też innych pracach gospodarskich.
Cena niehomologowanych modeli na rok 2009 zarówno Hondy, jak i Kawasaki to 36.900 złotych. Wersja z homologacją dostępna jest jedynie w ofercie handlowej producenta z Akashi za kwotę 45.900 zł.
|
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze