Honda CB 650 R Rally - custom ³±cz±cy dwa ¶wiaty
Honda CB 650 R z rodziny Neo Sports Cafe to motocykl zdecydowanie szosowy. Specjaliści z portugalskiego warsztatu Honda Wingmotor postanowili jednak przymknąć na to oko i stworzyli na jej bazie rasową maszynę rajdową.
Honda CB 650 R od samego początku była pomyślana jako baza do budowy customów. Jednak rzędowa czwórka o pojemności 649 cm3, masa ponad 200 kg i 17-calowe koła - to wszystko nie brzmi jak idealny wstęp do maszyny typowo rajdowej. Warsztat Honda Wingmotor z Lizbony nie przejął się tym jednak zbytnio i zbudował Hondę CB 650 R Rally.
Motocykl otrzymał wyczynową czaszę z miejscem na roadbooka, osłony rąk, osłony teleskopów, pojedyncze siodło, wysokie błotniki, a także nowe plastiki oraz wydech. Koła pozostawiono w niezmienionym rozmiarze 17 cali, założono na nie jednak dziarskie opony Continental TKC 80.
Honda CB 650 R Rally powstała jako jeżdżąca dedykacja. Po pierwsze dla portugalskiego kierowcy Paulo Gonçalvesa, który zginął w czasie ostatniego Rajdu Dakar. Po drugie, jako upamiętnienie pierwszego od ponad 30 lat zwycięstwa Hondy w tym rajdzie, które odniósł kilka miesięcy temu Ricky Brabec.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze