Harley-Davidson wprowadzi zmiany w dziale odzieżowym. Jochen Zeitz zatrudnił specjalistkę z Nike
Statek o nazwie Harley-Davidson wkroczył na ścieżkę w miarę stabilnego wzrostu sprzedaży motocykli, więc teraz Jochen Zeitz może zająć się pozostałymi sektorami firmy. Zacznie od drugiego najbardziej dochodowego - czyli odzieży.
Szeregi pracowników najwyższego szczebla zasiliły dwie kobiety - Erica Bullard oraz Louise Goldin. Bullard została zatrudniona jako starszy wiceprezes do spraw odzieży i licencji. Dotychczas pracowała dla Nike, gdzie zajmowała stanowisko wiceprezes i manager na region Nowego Jorku oraz wschodniego wybrzeża. Łącznie przepracowała w Nike ponad 25 lat zaczynając jako account executive sieci sklepów Foot Locker.
Louise Goldin będzie pełniła rolę dyrektora kreatywnego i poprowadzi nowe studio oraz zespoły z Nowego Jorku i Milwaukee. Ma na koncie współpracę z Kanye Westem oraz Yeezy, Versace czy firmą Swarovski. Zdobyła także wiele nagród za innowacyjne podejście do mody. Właśnie na te innowacje liczy Zeitz. Goldin ma spiąć zaawansowane technologie produkcji odzieży oraz oczywiście styl.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze