tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Harley-Davidson Street Glide i Road Glide 2024. Test motocykli
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Motul Boost And Clean Moto

Czyści i smaruje zawory silnikowe, gaźniki, układy wtryskowe, wtryskiwacze, pompy i komory spalania.

Motul
Boost
And
Clean
Moto

Sprawdź cenę >
NAS Analytics TAG

Harley-Davidson Street Glide i Road Glide 2024. Test motocykli

Autor: Łowca 2024.03.12, 13:17 Drukuj

Za nami jazdy nowymi modelami Harley-Davidson Street Glide i Road Glide, które w wersji na rok 2024 przeszły sporo interesujących aktualizacji. Wszystkie z nich podobają się nam, ale zacznijmy od początku.

Po ubiegłorocznej prezentacji nowych modeli CVO stało się dla wszystkich jasne w jakim kierunku pójdzie modernizacja amerykańskich turystyków. A modernizacja ta zaczyna się przede wszystkim od nowych elementów nadwozia. Zmiany dotknęły owiewki motocykli, zbiornik paliwa, oraz wiele drobnych elementów stanowiących o wyglądzie zewnętrznym obu maszyn. Zmianom uległy także lampy i prezentują się one tak jak w modelach CVO.

NAS Analytics TAG

Na warsztat trafił 114 calowy silnik, który teraz zamienił się w 117 calowy silnik. Ten z kolei ma poprawiony układ dolotowy, wyższy stopień sprężania w cylindrach oraz wyposażony został w ten sam pakiet elektroniki sterującej jednostką napędową, jak ubiegłoroczne modele CVO. Mówimy tutaj o trybach jazdy, oraz o najnowszych systemach wsparcia kierowcy. Składają się na nie zarówno kontrola trakcji, monitoring ciśnienia w oponach, jak i zaawansowany sprzężony układ przeciwpoślizgowy umożliwiający hamowanie w złożeniu. Kontrolę tego elektronicznego dobra można teraz sprawować dzięki wykorzystaniu dużego, 12,3 calowego dotykowego wyświetlacza, TFT który po zintegrowaniu z telefonem umożliwia wygodne nawigowanie. A jest gdzie nawigować i czym zarządzać, bo nowa jednostka napędowa generuje 107 KM i wyciska aż 175 Nm.

Harley-Davidson Street Glide 2024 I Road Glide 2024. Zobacz film z testem motocykli »

Zmiany nie ominęły również podwozia. Z przodu zainstalowany został widelec Showa, z tyłu zaś zwiększono skok zawieszenia aż o 50%. Te 50% należy traktować z właściwą rezerwą, bo nawet po zmianie wartość skoku tylnej osi to 76mm, czyli relatywnie mało. Szkoda, że Amerykanie nie skusili się na wykorzystanie w roli hamulców zestawów Brembo, takich jak w modelach CVO.

Niezależnie od tego wrażenia z jazdy są nad wyraz pozytywne. Mimo masy dochodzącej na mokro do 400kg w przypadku modelu Road Glide - maszyny prowadzą się zadziwiająco lekko i są imponująco zwinne. Co prawda moment podniesienia motocykla z bocznej podstawki zdradza, że to motocykl cięższy od większości konkurentów, ale po ruszeniu z miejsca, masa ta w magiczny sposób znika. Oba modele są imponująco wygodne, co nie jest zaskoczeniem w przypadku kultowych modeli turystycznych. Duże i wygodne siedzenie, szerokie podłogi pod nogami, wyprostowana sylwetka robią swoje. Do tego bardzo dobra ochrona przed pędem powietrza. Tym sprzętem można jeździć bez końca…

Czym różnią się wersje CVO modeli Street Glide i Road Glide od wersji zwykłych?
Zobacz film z testu modeli CVO
»

Czy nowe Harley-Davidson Street Glide i Road Glide na rok 2024 to same superlatywy, czy może coś byśmy w nich poprawili? O tym już wkrótce w pełnym materiale, który już wkrótce ukaże się na stronach Ścigacz.pl.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
01 Harley Davidson Road Glide 2024
NAS Analytics TAG
02 Harley Davidson Road Glide jazda
03 2024 Harley Davidson Road Glide reflektor
04 Harley Davidson Road Glide 2024 asfalt
05 Harley Davidson Road Glide jazda testowa
06 Harley Davidson Road Glide test modelu 2024
07 Harley Davidson Road Glide od tylu
... więcej zdjęć »
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG

Jak myjesz motocykl?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
NAS Analytics TAG
na górę