Harley on Tour w Nowym S±czu ju¿ w ten weekend
Już w najbliższy weekend do Nowego Sącza zawita Harley® on Tour. Na parkingu przed hipermarketem Real, przy ul. Gorzkowskiej 32, odbędzie się druga z cyklu 6 imprez Harley-Davidson organizowanych w Polsce. To już kolejna edycja wydarzenia, która gromadzi miłośników motocykli tej legendarnej marki. Dodatkową atrakcją spotkania, będzie live cooking z Tomaszem Jakubiakiem w ramach współpracy z ogólnopolskim projektem "Weź się za wołowinę".
Podczas dwudniowej imprezy, pasjonaci dwóch kółek będą mogli osobiście doświadczyć jazdy najnowszymi motocyklami Harley-Davidson, w tym nowymi modelami wyprodukowanymi w ramach Projektu RUSHMORE. Do dyspozycji uczestników będą 23 maszyny z rocznika 2014. Impreza zarówno w sobotę, jak i w niedzielę będzie odbywać się w godzinach 10:00 - 20:00.
Poza jazdami testowymi przygotowano również wiele innych atrakcji, w tym live cooking z Tomaszem Jakubiakiem, uznanym Chefem Kuchni. Przygotuje on dla gości odwiedzających imprezę dania z wybornej, polskiej wołowiny, promowanej w ramach ogólnopolskiego projektu "Weź się za wołowinę". Ponadto każdy pod okiem Chefa, będzie mógł spróbować swoich sił w grillowaniu mięsa wołowego.
Partnerami imprezy są również Dunlop, Napoleon, Hard Rock Cafe, Tyskie, Kryniczanka, Profiton, którzy przygotowali dodatkowe aktywności dla uczestników imprezy. Dodatkowo Radio Zet Chilli zaprosi gości do strefy Chill Out.
Aby móc zgłosić swój udział w imprezie wystarczy wejść na stronę www.harley-davidson.pl - zakładka Imprezy/Harley on Tour.
Pozostałe lokalizacje cyklu imprez Harley® on Tour:
- Częstochowa, parking przy Centrum Handlowym M1, ul. Kisielewskiego 8/16
- Łódź 19-20 lipca, parking przed salonem Harley-Davidson, ul. Dąbrowskiego 207/225
- Warszawa 26-27 lipca, parking przed salonem Harley-Davidson, ul Górczewska 30
- Poznań 02-03 sierpnia, parking przed salonem Harley-Davidson, ul Św. Michała 43
- Wrocław 09-10 sierpnia, parking przed CH Sky Tower, ul. Szczęśliwa
O projekcie "Weź się za wołowinę"
25 czerwca wystartował ogólnopolski konkurs kierowany do restauratorów, chefów kuchni i konsumentów. Projekt ma na celu zwiększenie spożycia polskiej wołowiny na rodzimym rynku, poprzez edukację konsumentów na temat jakości produkowanego mięsa, ras hodowanych w Polsce, ich charakterystyki, walorów smakowych oraz możliwości wykorzystania. Kampania, finansowana z Funduszu Promocji Mięsa Wołowego, to promocja lokalnych restauracji, chefów Kuchni, regionalnych dań, jak również producentów mięsa i hodowców bydła.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze