GSX-R Cup 2010 - znamy już cennik
Dziś, podobnie jak rok temu, jako pierwsi podajemy wam ceny pakietów w najliczniejszym pucharze markowym w Polsce - GSX-R Cup
W piątek przedstawiliśmy wam ofertę pucharów markowych Hondy na sezon 2010. Dziś, podobnie jak rok temu,jako pierwsi podajemy wam ceny pakietów w najliczniejszym pucharze markowym w Polsce - GSX-R Cup.
Tradycyjnie puchar GSX-R będzie odbywał się w dwóch klasach do 600 cm3 i 1000 cm3. Jak co roku, Suzuki i GRANDys duo Promotion przygotowali dla uczestników zróżnicowane ceny pakietów startowych. W tym sezonie do wyboru są trzy zestawy, z czego jeden nie zawiera motocykla i skierowany jest do zawodników posiadających już własny sprzęt. Przewidziane są też dodatkowe opcje, które konfigurowane mogą być indywidualnie do potrzeb zawodników.
Podstawowy pakiet startowy kosztuje 2700 pln i przeznaczony jest dla zawodników, którzy posiadają:
- motocykl Suzuki GSX-R
- regulaminowe owiewki sportowe (oklejone zgodnie ze wzorem - taki sam jak w sezonie 2009)
- regulaminowy kombinezon PSI lub RS Taichi z sezonu 2009 (czerwony dla klasy 600 lub granatowy dla klasy 1000)
- regulaminowe opony D211 GP Racer
Pakiet zawiera:
- końcowy wydech Yoshimury (spełniający wymóg głośności 102 dB)
- krótki rolgaz Active wraz z manetką
- opłacone starty we wszystkich czterech rundach (osiem wyścigów)
- ubiór pucharowy
- miejsce pod namiotami w "miasteczku Suzuki"
Kolejna propozycja to rozszerzony pakiet startowy z motocyklem Suzuki GSX-R 600 L0, a jego koszt to 45 900 pln. Przeznaczony jest on dla uczestników, którzy posiadają:
- regulaminowy kombinezon PSI lub RS Taichi z sezonu 2009 w kolorze czerwonym (jeżeli go nie posiadają, muszą skorzystać z zakupu opcji 2 lub 3),
- regulaminowe opony D211 GP Racer.
Pakiet zawiera:
- Suzuki GSX-R 600 L0
-kompletny układ wydechowy Yoshimury 4-2-1 (spełniający wymóg głośności 102 dB)
- krótki rolgaz Active wraz z manetką
- regulaminowe owiewki sportowe (oklejone zgodnie ze wzorem)
- opłacone starty we wszystkich czterech rundach
- ubiór pucharowy
- miejsce pod namiotami w "miasteczku Suzuki"
Bliźniaczy pakiet z motocyklem Suzuki GSX-R 1000 L0 i układem wydechowym 4-2-2 kosztować ma 58 000 pln.
Opcje dodatkowe, przewidziane dla zawodników startujących w sezonie 2010 to:
Opcja 1 - 1 500 pln - Regulaminowe owiewki sportowe (oklejone zgodnie ze wzorem).
Opcja 2 - 2 000 pln - Jednoczęściowy kombinezon skórzany RS Taichi NXL 205 (rozmiary standardowe). Oferta ta ważna jest do wyczerpania zapasów i decyduje kolejność zgłoszeń.
Opcja 3 - 2 500 pln - Jednoczęściowy kombinezon skórzany PSI (szyty na miarę).
Opcja 4 - 11 000 pln -
- 8 kompletów regulaminowych opon Dunlop D211 GP Racer
- 2 przednie zębatki
- 3 tylnie zębatki aluminiowe
- łańcuch napędowy #520 AFAM
- szyba Biondi
- komplet klocków hamulcowych CL Brakes
- filtr powietrza BMC
- kurtka RSJ 200 RS Taichi
- pompa hamulcowa Brembo
- laptimer GPT
- koce grzewcze Capit
- regulator napięcia sprężyn PP Tuning
- opieka FOZ
- crash pady Yoshimura
- oleje i środki smarne Shell
W sezonie 2010, w pucharze GSX-R obowiązkowe będą opony Dunlop D211 GP Racer o twardości mieszanki typu Soft na przednim i Medium na tylnim kole. Cena jednego kompletu wynosi 1 150 pln.
Suzuki GSX-R Cup już tradycyjnie towarzyszył będzie wyścigom WMMP. Wszystkie rundy rozegrane zostaną podwójnie, a zawodnicy stawać będą do rywalizacji w sobotę oraz w niedzielę. Punktacja zastosowana w Pucharze w sezonie 2010 będzie podobna do tej z WMMP. Za zdobycie pierwszego pola startowego oraz za najszybsze okrążenie wyścigu przyznawane będą dodatkowe punkty.
Harmonogram wyścigów GSX-R Cup:
1-2. maja - Modlin LUB 8-9. maja - Poznań (uzależnione od tego, gdzie odbędą się WMMP)
7-8. sierpnia - Poznań
21-22. sierpnia - Poznań
18-19. września - Poznań
Wzorem lat ubiegłych, uczestnikami mogą być zawodnicy bez licencji i z licencją B. Minimalny wiek dla klasy GSX-R 600 to piętnaście lat, natomiast dla GSX-R 1000 limit wynosi szesnaście lat. Zawodnicy, którzy osiągnęli w sezonach poprzednich (zarówno w Pucharze GSX-R, Yamaha, lub klasach Rookie) limity czasowe ustanowione przez PZM, dla klas Pucharu Polski nie będą mogli uczestniczyć w tegorocznej edycji Pucharu GSX-R!
Każdy uczestnik otrzyma do podpisania umowę, zawierającą warunki uczestnictwa. Wszystkie informacje, wraz z formularzem zgłoszeniowym oraz regulaminem pucharu dostępne są na stronie www.gsxr-cup.eu
Reklama
|
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzesprzedam lub zamienię na niebieski kombinezon PSI w kolorze czerwonym :) piotrkaluzka@interia.pl
OdpowiedzSzkoda że mnie na to nie stać. 15 000 to minimum jakie trzeba wydać zeby wystartować w tym pucharze?
OdpowiedzSprzedam kombinezon PSI GSX-R cup 2009 klasa powyzej 600. info kfrankowski@gmail.com
OdpowiedzA te wydechy 102db to oznacza, ze aw stawia na swoim w ograniczaniu hałasu?
OdpowiedzNie, to raczej dostosowanie do regulaminów AA (w Superstock 600 tez tak jest) czyli 102+3 po wyścigu
Odpowiedzcześć Świder... Rozumiem, że ceny są Brutto!!?? Za opony również??!! Pozdrawiam
Odpowiedzbrutto, dzwoniłem i też o to pytałem.
Odpowiedzno brutto! takie prawo w Polsce, że tak trzeba oficjalne ceny podawać chyba, nie??
Odpowiedzniby tak Swiderek.. Ale wiesz, z doświadczenia wiem że różnie z tym bywało.. Dlatego się dopytuję. Ciekawi mnie też jaki to dokładnie model D211?? ;-) heh!! pzdr
Odpowiedznowe gp racer są podobno super hiper. Irek z Andrzejem to testowali w Almerii http://www.scigacz.pl/Irek,Sikora,i,Andrzej,Pawelec,testowali,w,Hiszpanii,11749.html
OdpowiedzD211 GP racer-na stronie http://www.gsxr-cup.eu/pakiety.php jest to wyraźnie napisane- opcja 4
Odpowiedzno niby jest jeden puchar netto ;-) co znaczy jakie d211?
OdpowiedzPani bądź Panie Matrixie!! Info na stronie, którą Pan(i) wymienia dla mnie nie jest wyczerpujące; być może dla Pana(i) tak ...Świderek.. Czepiam się.. Podejrzewam, że nawet Pan J.G. może tego dokładnie nie wiedzieć ;-)… Z pewnością chodzi o Dunlop D 209 GP Racer N TEC?? Oki, nie drążmy tematu... Okaże się w praniu... Pzdr
OdpowiedzValdi! Najpierw ci się Modlin nie podobał, teraz ferment siejesz z oponami. Zadaj sobie może trochę trudu i poczytaj chociaż tutaj, komentarze jak Ci się nie chce zajrzeć na stronę pucharu. Może wtedy do Ciebie dotrze, że w przeciwieństwie do innych, w Pucharze GSX-R wszystko jest zawsze jasne i klarowne. Ceny są-cenami brutto, jak jest napisane, że będą D211 GP Racer, to znaczy, że będą takie i na koniec, skoro zapisałeś się do pucharu konkrencyjnego, w którym może będzie Dunlop, a może Metzeler, może będzie kosztować netto a może brutto, może będzie jasna oferta, a może nie, to bądź mężczyzną, zaciśnij mocno zęby i bądź dobrej myśli...może nie będzie tak tam w cale źle. Tam ci nie przeszkadzało, że wpłaciłeś zaliczkę na coś, czego oferta nie została oficjalnie opublikowana?
OdpowiedzA el Waldemar to nie jest człowiek BMW?
Odpowiedzjest czy nie jest, to w tym przypadku mało ważne. Ale chyba powoli do niego dociera że B ędzie M iał W ydatki...i to bardziej brutto niż netto.
Odpowiedzdobre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! najlepsza gadka na tym forum jaką widziałem ;-)
OdpowiedzNo Grandys Duo się postarało. W tym roku mamy naprawdę ciekawe pakiety w porównaniu do konkurencyjnych pucharów. Przyjemnie popatrzeć ale szkoda czasu, pobiegnę się zapisać....
Odpowiedz