Hornet Cup 2010 i CBR125R Cup 2010 - Honda pierwsza odkrywa karty
Puchary markowe zbierają wokół siebie wielką ilość zawodników, więc co roku rozbrzmiewa dyskusja, jak mają one wyglądać. W tym sezonie, swoją ofertę jako pierwsza przedstawiła Honda
Puchary markowe zbierają wokół siebie wielką ilość zawodników, którzy później tworzą wspaniałe statystyki organizatorom rund WMMP. Nie dziwi więc fakt, że co roku rozbrzmiewa dyskusja, jak będą wyglądały poszczególne puchary. W tym sezonie, swoją ofertę jako pierwsza przedstawiła Honda.
W sezonie 2010, Honda będzie kontynuowała CBR125R Cup i powstały w ubiegłym sezonie Hornet Cup. Szczególnie cieszy promocja mniejszej z tych klas, ponieważ to ona dostarcza hurtowo młodych zawodników do wyższych kategorii. Z powodów organizacyjnych i finansowych, obie kategorie nadal będą towarzyszyć rundom WMMP w Polsce, ale dla urozmaicenia zmagań (w szczególności CBR125R) zawitają też na tory kartingowe! To doskonałe posunięcie, ponieważ gdy „duże" motocykle wyjadą na tourne po torach naszych południowych sąsiadów, „pucharowcy" leżakowaliby przez blisko trzy miesiące. Dlatego promotorzy pucharów Hondy postanowili wypuścić swoje klasy razem ze skuterami podczas rundy w Kielcach (18. lipca) oraz planują kolejną rundę w Radomiu. O ile jej termin zostanie zmieniony z końca sezonu na czerwiec lub lipiec.
Honda przygotowała również atrakcyjne pakiety dla zawodników. Motocykl wraz z wyposażeniem pucharowym i wszystkimi atrakcjami wiążącymi się z udziałem w pucharach będzie tańszy, niż wersja katalogowa. Wszyscy zawodnicy startujący w Honda Cup mają dodatkowo zapewnione:
- rabat 50% na części zamienne do swojego motocykla
- specjalne ceny na ogumienie Pirelli (Diablo Rosso Corsa - komplet ok. 1100 zł, MT 75 - komplet ok. 450 zł)
- specjalne ceny na kaski, kombinezony, obuwie, konsole oraz układy wydechowe firm współpracujących z promotorem
- miejsce w miasteczku Honda podczas zawodów
- wyżywienie w postaci obiadów dla zawodnika i jego mechanika
Poprzez swoje działania, Honda ma nadzieję przyciągnąć motocyklistów, którzy chcieliby rozwijać swoje umiejętności w bezpiecznych warunkach, czyli na torze. Dlatego, oprócz takich inicjatyw, jak CBR125R Cup i Hornet Cup, planowane są też "Dni bezpiecznej jazdy Honda na torze". Pierwsze takie spotkanie odbyło się w październiku na torze w Lublinie, a cykl analogicznych imprez w sezonie 2010 również jest planowany. Wszystko w imię hasła "Ścigaj się z nami na torze, a nie na ulicy". Dla zwycięzców przygotowane będą ciekawe nagrody, które ułatwią im dalszy rozwój, jako zawodnicy w wyższych klasach WMMP.
Pakiet wyścigowy CBR125R Cup 2010:
- sportowe owiewki DRO-DAR, polakierowane w firmie PPG, oklejone w firmie Redman Projekt
- wyścigowa szyba Honda
- stelaż owiewki Honda
- komplet opon Pirelli MT 75
- układ napędowy AFAM (łańcuch, zębatka przednia 14z oraz tylna 42z )
- klocki hamulcowe Carbone Lorraine SBK5
- przewód hamulcowy w oplocie marki Goodridge
- olej silnikowy marki Castrol GPS 4T (1 litr)
Warianty zestawów startowych w CBR125R Cup 2010, ceny brutto:
1: Nowy motocykl Honda CBR125R z pakietem wyścigowym + wpisowe: 14 500 zł
2: Pakiet wyścigowy dla posiadaczy CBR125R z lat 2004-2008 + wpisowe: 4 000 zł
3: Owiewki pucharowe + wpisowe: 3 000 zł
4: wpisowe (dla zawodników z sezonu 2009): 2 000 zł
Harmonogram wyścigów CBR125R Cup 2010:
1-2. maja - Modlin
??? - Radom
18. lipca - Kielce
7-8. sierpnia - Poznań
21-22. sierpnia - Poznań
18-19. września - Poznań
Pakiet wyścigowy Hornet Cup 2010:
- sportowe owiewki DRO-DAR, polakierowane w firmie PPG, oklejone w firmie Redman Projekt
- komplet opon Pirelli Diablo Rosso Corsa
Warianty zestawów startowych w Hornet Cup 2010, ceny brutto:
1: Nowy motocykl Honda CB600F z pakietem wyścigowym + wpisowe: 28 500 zł
1A: Nowy motocykl Honda CB600FA z pakietem wyścigowym + wpisowe: 29 500 zł
2: Pakiet wyścigowy (dla posiadaczy CB600F/FA z lat 2007-2010) + wpisowe: 4 000 zł
3: Owiewki pucharowe + wpisowe: 3 000 zł
4: Wpisowe (dla zawodników z sezonu 2009): 2 000 zł
Harmonogram wyścigów Hornet Cup 2010:
1-2. maja - Modlin
18. lipca - Kielce
7-8. sierpnia - Poznań
21-22. sierpnia - Poznań
18-19. września - Poznań
Wszystkie informacje, jak zostać zawodnikiem oraz regulaminy pucharów dostępne są na stronie www.racing.honda.pl.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeJak po co, Po 125 wsiadanie odrazu na sportowe 600 to duzy przeskok a hornet to troche spokojniejeszy sprzet. Jest jakiś "łącznik" Spróbujcie kupic te gumy taniej :)
Odpowiedzhehe, ja bym jeszcze zrobil cup na czerwonych motocyklach, bo z pomaranczowego na niebieski tak od razu nie kazdy da rade
Odpowiedza jest klasa dla fioletowych w kropki i paskiem przez środek??
OdpowiedzPrzedewszystkim troche juz jedzie a jest znacznie tańszy od pucharów normalnych 600 o stockach nie wspominając. No i można sobie wywalczyć późniejsze starty juz w MP.
OdpowiedzPrzedewszystkim troche juz jedzie a jest znacznie tańszy od pucharów normalnych 600 o stockach nie wspominając. No i można sobie wywalczyć późniejsze starty juz w MP.
OdpowiedzSpecjalne ceny na kpl opon 1100zl?! Smiechu warte. Biorac oferte od pierwszego z brzegu dostawcy opon przy dwoch kpl dostane lepsza cene. Nie mowiac przy np 20 setach. Kpina....
OdpowiedzBzdury gadasz człowieku, bo ceny na rosso corsa zostały przedstawione dystrybutorom 21 stycznia i nawet nie masz pojęcia ile to ma kosztować. Poza tym po co komu 20 kompletów tych gum?
Odpowiedzpo co komu nawet jeden komplet tych gównianych gum za te pieniądze. W GSX-R Cupie za 50 zl więcej będa D211 GP racer
Odpowiedzpewnie gruby z Pirelli wmówił Hondzie że robią interes życia.
Odpowiedzwedług mnie pierwsze przedstawiło ofertę pucharową BMW, co prawda bardziej wirtualną, ale jednak.
OdpowiedzIdąc tym tropem to pierwsze Suzuki, bo tam się nic nie zmienia od lat. BMW to chyba tylko cena znana? Ale dobrze, ze Honda tak wczesnie przynajmniej jest czas na organizacje i planowanie. A co z yamaha?
Odpowiedzponoć ma nie być, Pawelec ma w d...ie Yamahe i idzie do BMW, no chyba że Badziak zorganizuje
OdpowiedzCBR125 jet dobrym pomyslem, ale po co te hornety, za malo jest innych cupow?
Odpowiedzkażda pucharowa sztuka na wagę złota, ponoć Yamahy ma nie być.
Odpowiedzna jaka wage zlota? Zeby na koniec 5 zawodnikow w cupie jezdzilo? Chetnych, lub takich co soobie na to pozwolic moga nie jest tak wielu. Ich dzielic na 5 roznych cupow nie ma najmniejszego sensu. Potem jest tych klas napakowane, ze ostatni wyscig jest o 18-tej.
Odpowiedzczyszczenie magazynów??
OdpowiedzNo wreszcie te pierdziki trochę poskrecaja, a nie tylko w tunelu jazda, od razu wyjdzie kto najlepszy. Super pomysł
Odpowiedz