Fatty - custom z silnikiem R1
Yamaha R1 od razu kojarzy siê z dawc±. W tym przypadku z dawc± silnika.
Tak czêsto okre¶la siê kierowców Yamahy R1 dawcami, a okazuje siê, ¿e to Yamaha R1 jest najlepszym mo¿liwym dawc±. Ostatnio widzimy jej silnik niemal we wszystkim. Mamy g o w gokarcie, w buggy, w buggy z dwoma silnikami R1 i w niezliczonych projektach na ca³ym ¶wiecie. Do tego ekstremalnego grona do³±cza w³a¶nie custom o wdziêcznej nazwie „Fatty”.
Motocykle customowe przyzwyczai³y nas do faktu, ¿e sk³adaj± siê g³ównie z wielkiego silnika V2 Harleya-Davidsona. Tyler Timperley, w³a¶ciciel Speedconcepts w Milwaukee stwierdzi³, ¿e owszem, chce mieæ customa, ale napêdzanego rzêdówk± z R1. Jak pomy¶la³, tak uczyni³. Silnik osadzono w sztywnej ramie typu hardtail, z Yamahy zapo¿yczono tak¿e przednie zawieszenie i hamulce. Imid¿ customowego buldoga dope³niany jest przez grub±, tyln± oponê. Sprzêt jest cywilnym jedno¶ladem przeznaczonym na ulice i strasznie chcieliby¶my zobaczyæ, jak bie¿nik tej t³ustej gumy przenosi siê na asfalt.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzesztywnej ramie typu hardtail - a sa sztywne typu softail ?
OdpowiedzNie ka¿dy wie, co to hardtail :)
Odpowiedzt³usto :D ciekawe jak je¼dzi czoper z silnikem plastika i brzmi±cy jak plastik :D chocia¿ ciekawi mnie te¿, jak brzmi ten silnik na takich wydechach :)
Odpowiedz