Buggy YZF-R1 - s± chêtni?
Macie wystarczaj±co du¿o odwagi i terenu, ¿eby móc wycisn±æ z niego wszystko?
Pisali¶my ostatnio o gokarcie z silnikiem R1 oraz Trabancie z sercem GSX-Ra, które zreszt± ca³kiem bardzo przypad³y wam do gustu. Wspominali¶my te¿ o buggym z dwoma (!) silnikami R1, jednak jak s³usznie zauwa¿yli¶cie, konstrukcja nie by³a idealnie dopracowana. Teraz przyjrzyjcie siê kolejnemu wszêdo³azowi.
Ten buggy zosta³ zbudowany przez firmê zajmuj±c± siê pojazdami do startów w ¼ mili, a rurowa rama jest stopem chromu i molibdenu. Oryginalnie pojazd mia³ w sobie silnik z FZR 1000, jednak w³a¶ciciel zapragn±³ czego¶ ¶wie¿szego i mocniejszego, a wiêc zamontowa³ jednostkê z YZF-R1 z roku 2003. Teraz buggy jest na sprzeda¿, jak to okre¶li³ w³a¶ciciel, dla kogo¶, kto „ma wystarczaj±co du¿o odwagi i terenu, ¿eby móc wycisn±æ z niego wszystko.”
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeMam wra¿enie, ¿e autor artyku³u nie odrobi³ pracy domowej, gdy¿ takich buggy z silnikami od motocykli jest na rynku mnóstwo, a powy¿szy tekst daje wra¿enie jakby to by³a jedyna w swoim rodzaju ...
OdpowiedzDobrze, ¿e to tylko wra¿enie :)
OdpowiedzNie wiem, czy jest sens montowania silników, które dostarczaj± poka¼ny moment obrotowy dopiero w górnym zakresie obrotów, w maszynie offroadowej. My¶lê, ¿e motor od T. Rocketa by³by lepszy:) Ale ...
OdpowiedzKonstrukcja fajna, ale ciekawe jak znosi sprzêg³o i skrzynia obci±¿enia dynamiczne od kó³/napêdu :P
Odpowiedz