F800S vs FZ6 Fazer S2 vs Bandit 650S, czyli maszyny dla Kowalskiego
strony: 1 2
html">3 4 5 Następna strona »
strony: 1 2
Wymagania
Załóżmy, że wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że jeszcze tego lata wyjedziemy z salonu nowym, pachnącym lakierem i gumą, motocyklem. Ma to być maszyna, na której będziemy zwyciężać w codziennej miejskiej walce w drodze do pracy, domu i sklepu, albo też w czasie bliższych lub dalszych wojaży, kiedy to zechcemy poczuć zapach rozgrzanych lasów i łąk, albo zwyczajnie uciec od zgiełku ulicznej ciasnoty. Załóżmy, że nie trafia się nam okazyjnie, za małą kasę, używana sztuka w stanie „igła" - stać nas na prawdziwą nówkę prosto z fabryki i stoimy przed sporym dylematem - na co wydać nasze ciężko zarobione pieniądze? Potrzebujemy sprzęt lekki, zwinny, dynamiczny i przyjemny, nie za duży, ale na tyle wygodny, żeby w razie potrzeby można było go dociążyć plecaczkiem, tudzież racjonalną ilością pakunków. Nasz motocykl powinien być oczywiście wygodny, niezawodny i możliwie tani, a przy tym - obowiązkowo - na twarzy swojego jeźdźca nieustannie ma wytwarzać „banana".
Z czego wybrać?
Dzięki uprzejmości i staraniom wcale niemałej grupy zacnych ludzi udało się nam zgromadzić w jednym rzędzie i o jednym czasie aż dziesięć cylindrów, których łączna pojemność przekracza liczbę dwóch tysięcy centymetrów sześciennych! Na tak intrygującą i bogatą mieszankę składają się serca trzech wspaniałych maszyn zdjętych ze średniej półki cenowej naszego rynku motocyklowego: BMW F 800 S, Suzuki Bandit 650S oraz Yamaha FZ6 Fazer S2. Ponieważ nie są to „ścigacze", dla rozwiania ewentualnych wątpliwości oraz wyrównania szans, na wszystkich trzech umieszczamy identyczne naklejki mocy z napisem „Ścigacz.pl"! Do testu wybraliśmy trzy różne, choć podobne, motocykle i postaramy się odpowiedzieć na pytanie, który z nich najlepiej pasuje do naszych oczekiwań, budżetu i gustu. Postaramy się możliwie najbardziej obiektywnie przybliżyć wam wszystkie istotne, z punktu widzenia postawionych wymagań, cechy tych maszyn. Czy to się uda? Zobaczymy...
Przejdź do:
|
Polecamy
Aktualno¶ci
|
sklep ¦cigacz
Wszelkie prawa zastrze¿one. (c) 2024 ¦šcigacz.pl Kopiowanie, reprodukowanie zamieszczonych materia³ów w jakikolwiek sposób w ca³o¶ci lub w czê¶ci bez uprzedniej, pisemnej zgody ¦igacz.pl jest zabronione.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeWed³ug mnie fz6 fazer jest najlepszy. Fajny wygl±d, silnik i prowadzenie.
OdpowiedzBMW F 800 S jest tak¿e w wersji z obudowanzm silnikiem.W takiej wersji kierownica oraz owiewka s± wy¿ej osadzone. Perspektywa dla osób lubi±cych bardziej odprê¿on± pozycje.Bardzo mi siê podoba ten...
OdpowiedzNazywa siê wtedy F 800 ST (sport tourer) - ma wy¿sz± owiewkê i kierownicê, za to ni¿sze siedzenie. I to jest w³a¶nie wersja F800ki na d³u¿sze wypady.
Odpowiedzja koledzy mam FZ6 S2 + ABS (naked) cudowny motocykl....obudowany Fazer mniej mi sie podoba...ale dla osób lubi±cych dlu¿sze podroze zapewne owiewka bedzie pewnym kompromisem w walce z wiatrem ...
Odpowiedzno wkoñcu sie doczeka³em mysla³em ze Lowtza zapomnia³ ps ee to z owiewkami sprzety a ja sie ³udzi³em ze nakedy:D
Odpowiedz