Ducati Scrambler Desert Sled 1100 - offroadowa waga ciê¿ka nadchodzi
Desert Sled to jedna z najcieplej przyjętych wersji Ducati Scramblera, ponieważ w odróżnieniu od pozostałych, nawiązuje do offroadowych korzeni nie tylko stylistycznie. Bolońska fabryka pójdzie prawdopodobnie za ciosem i na jesieni zaprezentuje stylową terenówkę także w wersji z silnikiem 1100 cm3.
Zeszłoroczny debiutant, Scrambler 1100, to w dużej mierze po prostu przestylizowany Monster 1100, czyli typowa maszyna szosowa. Potwierdziliśmy to niedawno w naszym redakcyjnym teście tej maszyny. Kolejny logiczny krok, to przygotowanie wersji dużego Scramblera o zwiększonych zdolnościach terenowych, dokładnie takiego, jak Desert Sled - dostępny dotychczas tylko w wersji 800 cm3.
Ducati Scrambler Desert Sled 1100 będzie naturalnie oferował więcej mocy, podczas gdy masa chłodzonego powietrzem i olejem silnika nie powinna być drastycznie wyższa niż w wariancie 800 cm3. Prawdopodobnie, wzorem szosowych Scramblerów 1100, pojawi się bogatszy pakiet elektroniczny.
Wejście na rynek ciężkiej klasycznej terenówki od Ducati ma jeszcze jedno uzasadnienie - prace nad podobnym motocyklem kończy właśnie Triumph. Jego Scrambler z silnikiem 1200 cm3 z modelu Bonneville pojawi się na ryku lada chwila.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze