Przed targami po Internecie krążyło wiele spekulacji jak wyglądał będzie ten motocykl i czy do jego napędu wykorzystany zostanie silnik z 1098. Okazało się jednak, że Monster, pozostanie Monsterem. Ten nowy pojazd okazał się jednak kwintesencją stylu wyznaczanego przez maszyny z serii Monster. Zamiast silnika z 1098 mamy tutaj klasycznego, dwuzawodowego dwucylindrowca, na dodatek chłodzonego powietrzem. Suche sprzęgło na pewno nie jest najcichsze, ale tego motocyklowi to nie przeszkadza.
Silnik rozwija moc 95 KM, co w zupełności wystarcza do dynamicznej jazdy. Najlepsze zawieszenia i najlepsze w klasie hamulce połączono z najniższą w klasie masą (169 kg na sucho!) dzięki czemu przyszli właściciele Monsterów 1100 mają rozkoszować się wspaniałą poręcznością oraz prestiżem posiadania tak wspaniałego motocykla. Model | Ducati Monster 1100/1100S | Silnik | 4T, 2 cylindrowy w układzie V | Zasilanie | Wtrysk paliwa | Pojemność | 1078 ccm | Moc | 95 KM / 7500 obr.min | Moment obrotowy | 103 Nm / 6000 obr.min | Skrzynia | 6 biegowa | Masa sucha | 169 kg | |
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze