Drogowa Husqvarna i maksi skutery BMW - oficjalnie na rok 2012
Wiceprezydent BMW, Herman Bohrer potwierdza – w ofertach na rok 2012 znajdą się drogowy motocykl Husqvarny oraz maksi skutery od BMW
Po zaprezentowaniu przez Husqvarnę na targach Eicma w Mediolanie dość dziwacznego motocykla o nazwie Mille 3, w środowisku jednośladów zrobiło się głośno od plotek na temat supermoto i turystycznego enduro oraz w ogóle motocykli typowo drogowych sygnowanych logiem Huski. Teraz jednak wszystko zostało oficjalnie potwierdzone przez Hermana Bohrera, Viceprezydenta BMW – marki posiadającej prawa do Husqvarny.
Na targach Eicma 2011, które odbędą się w listopadzie tego roku, Huska zaprezentuje turystyczne enduro wagi średniej z dwucylindrowym, rzędowym silnikiem pochodzącym z F800, a rozwierconym do 900 ccm. Mówi się, że powstaną dwie lub trzy wersje motocykla, tak samo jak w przypadku Triumpha Tigera 800 / 800XC, przeznaczone na asfalt lub na asfalt z możliwością wjechania do lasu. Pewne jest za to, iż nie będzie to motocykl koncepcyjny, a model produkcyjny, który trafi do sprzedaży w sezonie 2012.
Ten sam Herman Bohrer potwierdził również kolejną plotkę dotyczącą koncernu, w którym pracuje. Nie jest tajemnicą, że prezentując model Concept C, BMW chce wejść na rynek maksi skuterów. Teraz już potwierdzono to oficjalnie. Na targach Eicma 2011 pojawią się dwa takie pojazdy z logiem biało-niebieskiego śmigła. Na pewno nie będą miały niebieskich opon, czy kamer i ekranów zamiast lusterek, ale można być przekonanym, iż niektóre rozwiązania stylistyczne i techniczne zostaną przeniesione z Concept C do nowych maksi skuterów od BMW. Tak samo jak przypadku Huski, będą to motocykle, które w następnym roku trafią już do salonów.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze