BMW Concept C - miejska przyszłość
BMW ma już za sobą próbę wprowadzenia na rynek innowacyjnego skutera. Próba ta miała oznaczenie C1 i zakończyła się dyskusyjnie. Jedni charakterystyczny zadaszony skuterek chwalili jako praktyczny i bezpieczny, inni nie mogli przyzwyczaić się do specyficznego zachowania maszyny powodowanego wysoko umieszczonym środkiem ciężkości. Znane były też przypadki, gdy kierowcy siedząc za szybą, zapięci w pasy, bez konieczności używania kasku… po prostu zapominali wystawić nogi w chwili zatrzymania się na czerwonym świetle. Niezależnie od wielu ocen model C1 był ciekawym doświadczeniem dla bawarskiego koncernu, a dziś egzemplarze używane ciągle trzymają swoją cenę.
Niemcy zbierając doświadczenia z tego projektu przygotowali Concept C. Prototyp nie posiada już dachu, ma za to charakterystyczną dla BMW stylizację, a rozbudowany nos może wzorem znanej C1 pełnić rolę kontrolowanej strefy zgniotu. Nie wiadomo nic na temat napędu. BMW twierdzi, że osiągi będą topowe w swojej klasie. No właśnie, otwartym pozostaje pytanie jaka to będzie klasa? Pojemnościowa, czy może elektryczna? Internet pełny jest plotek, iż nowa miejska Beta wyposażona będzie w napęd elektryczny, ale to jedynie nie potwierdzone nigdzie spekulacje. Poniżej zobaczyć możecie co o swoim dziele mówią twórcy Concept C.
|
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeJeśli chodzi o dane techniczne, to wiadomo tylko, że dwucylindrowy silnik umieszczony w Concepcie C ma być jednym z najmocniejszych w klasie. Dla porównania - konkurencyjne skutery posiadają ...
OdpowiedzChwała Helmutom za kolejny wynalazek,tak bardzo potrzebny do jazdy w miastach i pewnie w niemieckiej jakości.Miejmy tylko nadzieję że ceną nie przewyższy motocykla czy samochodu.Teraz jeszcze ktoś ...
OdpowiedzBedzie napedzane 300 ccm silnikiem dwucylindrowym z doladowaniem mechanicznym,na wtrysku ... to kolejna plotka :)
Odpowiedzjak to elektryczna skoro ma wydech?
Odpowiedzmoze go miec moze go nie miec. Stylisci dla podpuchy robia nie takie rzeczy.
Odpowiedz