tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Drift Hayabusą - niby dlaczego nie?
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

6
5
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Drift Hayabusą - niby dlaczego nie?

Autor: Łukasz "Boczo" Tomanek 2015.01.28, 14:52 3 Drukuj

Dla większości osób sylwetka Hayabusy jest prawdopodobnie znana. Ten speedbike ze stajni Suzuki jest wyjątkowo szybki, wyjątkowo długi i wyjątkowo nie-piękny. Jest też w pewien sposób kultowy i wpisując w Youtube "Hayabusa" można się naprawdę zaskoczyć (polecamy!). Większość osób wie pewnie także, co to jest drift. Przed oczami są właśnie samochody ustawione w kierunku innym niż przód, wychylające swój zadek na zakrętach, w chmurze dymu z tylnej osi. Prawda? Ale co jeśli podłubać w silniku Hayabusy, wycisnąć z niej 240 KM, nieco wydłużyć wahacz i na tył wrzucić tłustą oponę? Dzieją się wtedy mniej więcej takie rzeczy:

Reklama

ZOBACZ NOWE MODELE »
NAS Analytics TAG

Za całą tą zadymę odpowiedzialni ludzie z ekipy Mad Kuusaa. Na wstępie trzeba powiedzieć, że są Finami, a to już w pewnym stopniu tłumaczy ich stopień zwariowania. Goście po prostu wyjechali na drogi publiczne i jeździli po nich przez większość czasu. Tak, z BHP-owskiego punktu widzenia takie coś jest tak samo bezpieczne, jak proces odlewania szklanych butelek nago, ale nie jesteśmy wymiarem sprawiedliwości, żeby oceniać. Nie zachęcamy jednak, aby wszyscy teraz wyjechali na Puławską i próbowali robić to samo.

Kilka słów o samych motocyklach. Zbudowali je ci sami ludzie, którzy nimi jeżdżą na filmie. Warsztat nazywa się, uwaga, Destoryer Customs i mieści się w Finlandii. Jeden z motocykli to Hayabusa z 2001 roku, której silnik został rozwiercony do 1441cc. Wartości mocy i momentu obrotowego są jeszcze lepsze: 240 KM i 188 Nm. Drugi motocykl jest niemal identyczny. Za każdym razem kiedy ktoś wsadzi do motocykla tylną oponę o szerokości 360mm wszyscy pukają się w głowę i zastanawiają się jak to będzie skręcać. Bardzo prosto. Wystarczy wpakować do silnika niedorzeczną ilość koni i niutonometrów, wprawić tylne koło w dynamiczny obrót, a motocykl sam ustawi się do zakrętu.

Jeśli chcecie zobaczyć wiele równie ciekawych rzeczy ze świata hardkorowego tuningu, customizingu i ogólnie robienia rzeczy, o których nie piszą w kodeksie drogowym, sprawdźcie profil Mad Kuusaa.

Swoją drogą chętnie zobaczymy co się stanie, jeśli chłopaki z Mad Kuusaa zaprzyjaźnią się z Nickiem Apexem i Ernie Vigilem, którzy jak wiadomo również całkiem nieźle radzą sobie w motocyklowym drifcie.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG

Jak myjesz motocykl?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
NAS Analytics TAG
na górę