To połączenie prawdziwego streetfightera ze zwinnością i stylem supermoto. Charakteryzuje się niesamowitymi właściwościami jezdnymi. Ostry kąt główki ramy oraz mały rozstaw kół czynią z XB12STT bardzo zwinną maszynę. Napędzany silnikiem o pojemności 1203 cmm, wyposażonym we wtrysk paliwa, ciągnie jak szalony już od obrotów biegu jałowego. Moment obrotowy tego dwucylindrowego monstrum przenoszony jest za pośrednictwem paska zębatego. Jego zastosowanie wyklucza jakąkolwiek obsługę serwisową. Nie trzeba go smarować ani dbać o właściwe napięcie. Kolejnym oryginalnym elementem konstrukcyjnym jest aluminiowa rama, spełniająca również rolę zbiornika paliwa. Mieści się w niej 14,5 litra paliwa. Listę nietuzinkowych zastosowań można zamknąć nietypowym hamulcem przednim. Zamiast tarczy mamy rotor o średnicy aż 375 mm z 6-tłoczkowymi zaciskami.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze