Bimota na EICMA nie pokazała niestety żadnego nowego motocykla, a jedynie wersję specjalną znanej już DB7, czyli DB7 Oronero (czarne złoto). Jest ona o 6 kilogramów lżejsza, niż standardowy motocykl. Nadal sercem maszyny pozostaje przeszczepiony z Ducati silnik o pojemności 1098 cm3, ale wyciągnięto z niego 164 KM, co powoduje, że stosunek masy do mocy wynosi teraz 1:1. Aby zatrzymać tego potwora, wyposażono go w hamulce marki Brembo oraz tarcze o nowym kształcie. Wskaźniki maszyny także przeszły kilka zmian i oprócz podstawowych funkcji jak prędkościomierz czy obrotomierz zobaczymy również zintegrowany GPS. Oczywiście wersja specjalna otrzymała sporo dodatków z włókien węglowych i tytanu. Motocykl zostanie wyprodukowany w ograniczonej liczbie egzemplarzy i do sprzedaży trafi w przyszłym roku.
| |
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze