Beta Racing RR 2017 - prezentacja w Mediolanie
Beta pokazała już swoją odświeżoną kolekcję modeli enduro, której oficjalna premiera nastąpi na targach EICMA w Mediolanie. Włoski producent sięgnął w ubiegłym roku po tytuł Mistrza Świata producentów w klasie E3. Steve Holcombe zdobył tytuł indywidualnie w tej klasie, a Johnny Aubert zakończył sezon na drugiej pozycji. Jest się zatem czym chwalić.
W tym roku Beta proponuje nową odsłonę swojej wyczynowej kolekcji RR oraz opartej na niej wyczynowej kolekcji Racing RR. Obie gamy dostępne są w dwóch pojemnościach dla dwusuwów - 250 / 300cc, oraz w czterech pojemnościach czterosuwowych - 350 / 390 / 430 / 480. W tej gamie 390-tka jest zupełną nowością. Wszystkie motocykle, w tym dwusuwy spełniają normy emisji Euro4.
Na rok 2017 w motocyklach od strony technicznej dokonano niewielu zmian. Silniki uległy głównie regulacjom i drobnym poprawkom, które miały dostosować je do nowych norm emisji. Największe zmiany dotknęły podwozie modeli Racing. Motocykle mają teraz większy skok zawieszeń oraz zmiany w ustawieniu widelców z zamkniętymi wkładami dostarczanymi przez Sachsa.
Włosi oferują swoje dwu i czterosuwowe endurówki w standardowej konfiguracji RR. Modele oznaczone jako RR Racing są lepiej doposażonymi modelami przygotowanymi do rywalizacji sportowej wprost po wyjęciu z pudełka - trochę na kształt modeli Six Days u KTMa. Modele Racing wyróżnia kilka detali. W dwusuwach modele Racing nie dysponują systemem automatycznego smarowania. Podyktowane jest to chęcią uproszczenia budowy pojazdu i zachowania jak najniższej masy. Ponadto wszystkie modele Racing dysponują:
- system szybkiego demontażu przedniej osi
- wytrzymałymi osłonami na dłonie z wtapianymi grafikami
- wytrzymałymi i przyczepnymi kutymi podnóżkami
- zębatkami z aluminium ze stalowymi zębami
- specjalnym napinaczem łańcucha
- czarnymi felgami Excel
- wyścigowym siedzeniem
- wyścigowymi dźwigniami zmiany biegów i hamulca
- wyścigowymi korkami wlewu oleju (wersje 4T)
- specjalnymi zestawem naklejek i grafik
Cena modeli 2017 mają pozostać na takim samym poziomie jak w przypadku modeli 2016. Więcej informacji o nowych Betach na rok 2017 poznamy po prezentacji motocykli na EICMA w Mediolanie już w przyszłym tygodniu.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze