BMW S1000RR z podtlenkiem azotu vs 1000 konne Porsche
Odkąd na świecie pojawił się drugi pojazd, pojawiły się także wyścigi. A jak wiadomo, te typu "motocykl vs samochód" są zawsze najlepsze i wzbudzające najwięcej zainteresowania i kontrowersji. Tym razem zobaczymy mocno zmodyfikowane BMW S1000RR i dość potężne Porsche 996. Przez "mocno zmodyfikowane BMW S1000RR" rozumiemy motocykl z przedłużonym wahaczem, elektroniką Bazzaza, wyścigowym układem wydechowym Brock's oraz, uwaga, podtlenkiem azotu. A przez "dość potężne Porsche 996" rozumiemy samochód, którego zmierzona na kołach moc wynosi 1000 KM.
Być może jesteśmy w błędzie, ale chyba lepiej byłoby się ścigać na torze, będąc odzianym w coś więcej niż jeansy i t-shirt, prawda?
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeTotalnie was nie rozumiem, to że kilka razy machnął do 300 nie znaczy że nie mógł się wywalić jadąc wolniej, po drugie jeśli w nic by nie uderzył to w kombinezonie miałby jakiekolwiek szanse ...
Odpowiedzmiesiąc na takim motorze i można kopać grób :)
Odpowiedzmotocykl przy takich mocach silnika działa jak pocisk... :) ps. kombiak jest przydatny przy takich upadkach jak n a torach wyścigowych - większość na zakrętach - gdyby stracił panowanie na ...
OdpowiedzAno prawda, najlepiej ścigać się na torze i w kombinezonie. Jeśli jednak wybór padł na zwykłą drogę to po co kombinezon? Czyżby miał służyć jako worek w razie wypadku aby służby porządkowe nie ...
OdpowiedzNa drodze motocykliści raczej się nie wywracają, a ile filmików z wypadków z internetu to utrata panowania nad motocyklem przez przestrzelenie zakrętu albo poślizg na zakręcie czy na żwirze? Wypadki z samochodami to też nie tylko wbicie się w samochód, ale poślizg i gleba przy hamowaniu, próbie ominięcia, albo po zahaczeniu o samochód. Co do uderzenia w krawężnik czy cokolwiek innego, głupotą jest wychodzić z założenia że i tak się uderzy i strój nic nie da, a poza tym to pewnie nigdy go na oczy nie widziałeś, ale kombinezon to nie tylko skóra, to też protektory, które nie są dla ozdoby. Jak chcesz to zapie*dalaj w t-shircie, szortach i klapkach, ale nie wypisuj takich idiotyzmów na forum.
OdpowiedzKolego a czy ,,przestrzelenie zakrętu'' , ślizg na żwirze czy piasku na zakręcie nie oznaczają najczęściej późniejszego uderzenia a przeszkodę w postaci drzewa, barierki czy krawężnika?Nie radzę sprawdzać ale popytaj tych którzy przeżyli oraz o fakt co im pomógł kombinezon. A propos kombinezonu to mogę ci opchnąć po okazyjnej cenie i w idealnym stanie, wisi mi w szafie od ładnych kilkunastu lat. Jest tylko jeden problem- nie chce się za bardzo zginać bo skóra wyschła na kamień...
OdpowiedzNiby powinien mieć strój, ale z drugiej strony przy takiej prędkości w razie czego dużo by mu to nie pomogło :)
Odpowiedzto samo mialem napisac
Odpowiedz