BMW R1200R 2011 - pokaz mody, modyfikacje i wersja Classic
Na rok 2011 R1200R przejdzie modyfikacje. Wcześniej jednak, za sprawą Eley Kishimoto został zaprezentowany na pokazie mody
Na BMW R1200R swoje ręce położył Mark Eley z Eley Kishimoto – firmy zajmującej się szeroko pojętym stylem i szykiem, a skutkiem tego była prezentacja R1200R na Londyńskim Tygodniu Mody. Na motocykl Eley nałożył swój firmowy deseń, zwany po prostu „Flash”. Firma stosuje go już na obudowach do iPhonów, kieliszkach, bokserkach, sukienkach i na wszystkim, co można zrobić bardziej modne niż było przed zabiegiem. No i trzeba przyznać, że w takim ciekawym malowaniu, R1200R wygląda bardzo dobrze. Nie jest już tak bardzo konserwatywny i podkreślone zostały jego linie. Kulturalnie zwraca na siebie uwagę.
Eley dostało motocykl z BMW France i nie była planowana żadna większa produkcja takich sprzętów. Zainteresowanie jest jednak tak duże, iż BMW rozważa wypuszczenie krótkiej serii R1200R w malowaniu Flash.
Kolejną ciekawą rzeczą na temat R1200R, jest uaktualnienie modelu na rok 2011. W motocyklu wyląduje wersja silnika stosowana w R1200GS, co oznacza rozrząd DOHC, osiem zaworów oraz 119 Nm i 110 KM. Dodatkowo usprawnione zostanie zawieszenie z przodu – jego średnica zwiększy się z 35 do 41 mm. Poza zmianami w technicznymi, BMW przejdzie delikatną modernizację z zewnątrz. Dostanie nowe koła, wydech, czy zegary o klasycznym wyglądzie. Na pokładzie znajdą się też ABS, kontrola trakcji oraz ESA – elektroniczne sterowanie zawieszeniem.
Do gamy motocykli BMW trafi też R1200R w wersji Classic. Odróżniały go będą chromowane elementy, takie jak wydech czy lusterka. Co najbardziej widoczne, Classic otrzyma szprychowe koła.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeOni nawet nie wiedza, ze maja jednoramienny tylny wachacz, bo zawsze ale to zawsze psuje to ta okropna rura wydechowa!
Odpowiedz