BMW K1600 GTL - oficjalne zdjêcia
Nowe sze¶ciocylindrowe BMW K1600GLT ujawnione
Latem pisali¶my o nowych superturystykach BMW i przedstawili¶my Wam szpiegowskie zdjêcie K1600GLT zrobione na stacji benzynowej. Teraz ju¿ oficjalnie wiadomo, jak flagowy K1600GLT bêdzie wygl±da³. Motocykl prezentuje siê z ca³± pewno¶ci± potê¿nie i muskularnie, ale nie ociê¿ale. Szczególn± uwagê zwraca przednia lampa, trochê przypominaj±ca gêbê predatora, trochê Triumpha Daytonê 675. Najbardziej prze³omowy jest jednak silnik. Le¿±cy sze¶ciocylindrowiec to najwê¿sza tego typu jednostka napêdowa w motocyklach. Taki zabieg uda³ siê dziêki stosunkowo ma³ej ¶rednicy t³oków i sporemu ich skokowi. Ca³o¶æ generuje 160 KM i co wa¿niejsze, 174 Nm momentu obrotowego, z czego 120 Nm dostêpne jest ju¿ od 1500 obr/min. W najbli¿szych dniach przybli¿ymy Wam dok³adnie sylwetkê najnowszego turystyka BMW.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeCiekawe kiedy wersja R....
Odpowiedzto bedzie co¶ na miarê BMW klasy 7 lub Mercedesa S w samochodach. chce to stestowaæ
Odpowiedzznajac zycie i tego producenta to te 160KM pewnie ma ale na tylnim kole...
OdpowiedzCo ty za g³upoty opowiadasz? Przeciez BMW zawsze ma wiecej mocy ni¿ podaje w katalogach. Dlatego nie zdziwi mnie fakt ze wlasnie bedzie miec 160km ale na kole a nie wale korbowym ;)
Odpowiedzno wlasnie to mialem na mysli ale cos pokrecilem jak pisalem a juz za pozno zeby wymazac
OdpowiedzTo chyba ze tak ;) Zwracam honor...
Odpowiedza to lepiej ¿eby mia³ na silniku? 0_o Wiesz wogóle jaka jest ró¿nica miêdzy tym?
Odpowiedzgeneralie uklad napedowy generuje strate mocy, jak duza to juz zalezy od samego ulkadu, materialow uzytych, lozysk, itp itd, wiec generalnie moc na wale jest zawsze wiekasza niz na kole, a tak poza tym o o co ci chodzi? moze jeszcze zapytasz czy wiem co to ko³o?
Odpowiedz³o teraz widze napisalem na odwrot. sorry stary masz racje. hehe
Odpowiedzmoto fan - nie znam Cie, ale to naprawdê zaje$%#$cie, ¿e jako kto¶ anonimowy jeste¶ w stanie przyznaæ siê do b³êdu! Pozdro:)
Odpowiedz