BMW K1600 GTL - oficjalne zdjęcia
Nowe sześciocylindrowe BMW K1600GLT ujawnione
Latem pisaliśmy o nowych superturystykach BMW i przedstawiliśmy Wam szpiegowskie zdjęcie K1600GLT zrobione na stacji benzynowej. Teraz już oficjalnie wiadomo, jak flagowy K1600GLT będzie wyglądał. Motocykl prezentuje się z całą pewnością potężnie i muskularnie, ale nie ociężale. Szczególną uwagę zwraca przednia lampa, trochę przypominająca gębę predatora, trochę Triumpha Daytonę 675. Najbardziej przełomowy jest jednak silnik. Leżący sześciocylindrowiec to najwęższa tego typu jednostka napędowa w motocyklach. Taki zabieg udał się dzięki stosunkowo małej średnicy tłoków i sporemu ich skokowi. Całość generuje 160 KM i co ważniejsze, 174 Nm momentu obrotowego, z czego 120 Nm dostępne jest już od 1500 obr/min. W najbliższych dniach przybliżymy Wam dokładnie sylwetkę najnowszego turystyka BMW.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeCiekawe kiedy wersja R....
Odpowiedzto bedzie coś na miarę BMW klasy 7 lub Mercedesa S w samochodach. chce to stestować
Odpowiedzznajac zycie i tego producenta to te 160KM pewnie ma ale na tylnim kole...
OdpowiedzCo ty za głupoty opowiadasz? Przeciez BMW zawsze ma wiecej mocy niż podaje w katalogach. Dlatego nie zdziwi mnie fakt ze wlasnie bedzie miec 160km ale na kole a nie wale korbowym ;)
Odpowiedzno wlasnie to mialem na mysli ale cos pokrecilem jak pisalem a juz za pozno zeby wymazac
OdpowiedzTo chyba ze tak ;) Zwracam honor...
Odpowiedza to lepiej żeby miał na silniku? 0_o Wiesz wogóle jaka jest różnica między tym?
Odpowiedzgeneralie uklad napedowy generuje strate mocy, jak duza to juz zalezy od samego ulkadu, materialow uzytych, lozysk, itp itd, wiec generalnie moc na wale jest zawsze wiekasza niz na kole, a tak poza tym o o co ci chodzi? moze jeszcze zapytasz czy wiem co to koło?
Odpowiedzło teraz widze napisalem na odwrot. sorry stary masz racje. hehe
Odpowiedzmoto fan - nie znam Cie, ale to naprawdę zaje$%#$cie, że jako ktoś anonimowy jesteś w stanie przyznać się do błędu! Pozdro:)
Odpowiedz