A¿ 8 nowych modeli Harley-Davidson na rok 2018
115 rok funkcjonowania firmy Harley-Davidson rozpoczyna się największym w historii marki projektem rozwoju produktu. Na rok 2018 przygotowano aż osiem zupełnie nowych motocykli custom Softail.
Przygotowano nowe modele Fat Boy,Heritage Classic, Low Rider, Softail Slim, Deluxe, Breakout, Fat Bob i Street Bob.Wszystkie z nową, sztywniejszą i lżejszą ramą, wahaczem oraz nowym, najwyższej klasy zawieszeniem (przednim i tylnym). Motocykle będą napędzane nowym silnikiem Milwaukee-Eight® 107, z dostępną opcją 114.
Rama
Nowa, sztywna rama rurowa ze stali niestopowej stanowi bazę podwozia Softail 2018, a w połączeniu z wahaczem znacznie zwiększa sztywność podwozia. Rama jest o 65% sztywniejsza niż dotychczasowa konstrukcja Softail, co prowadzi do wzrostu sztywności podwozia o 34%. Jej konstrukcja pozwala także ograniczyć złożoność dzięki zmniejszeniu o 50% liczby elementów i o 22% liczby spawów.
Zawieszenie
Zupełnie nowe zawieszenie przednie z technologią Dual Bending Valve - po raz pierwszy zastosowane w modelach Touring 2017 - zapewnia skuteczność tłumienia podobną do widelca typu cartridge, ale o ulepszonej, szybciej reagującej charakterystyce tłumienia. Ze skokiem 130 mm jest zoptymalizowane zarówno pod kątem spokojnej jak również szybkiej jazdy. Nowe zawieszenie tylne z amortyzatorem monoshock zachowuje klasyczny wygląd hardtail, podczas gdy przebudowana geometria poprawia jakość, przyczepność i kontrolę jazdy. Łatwo regulowane napięcie wstępne sprężyny w zakresie do 217 kg zwiększa komfort dla pasażera i optymalizuje prowadzenie.
Silnik
We wszystkich modelach Softail 2018 tętno bije w nowym rytmie dzięki najpotężniejszym silnikom kiedykolwiek montowanym w motocyklach Harley-Davidson Big Twin Cruiser - nowym Milwaukee-Eight™ 107 i 114 V-Twin. Silniki Milwaukee-Eight zachowują legendarne, 45-stopniowe rozchylenie cylindrów V-Twin. Szeroko rozstawione cylindry schodzą się ku dołowi przez zastosowanie pojedynczego wałka rozrządu, co nadaje całemu silnikowi bardziej muskularny wygląd.
Pozostałe cechy charakterystyczne nowych modeli:
Fat Boy
- Agresywna sylwetka walca i stylistyka przodu
- 16 kg niższa waga niż w poprzednim modelu
- Układ ABS w standardzie
- Opona tylna o szerokości 240 mm z pełnym kołem tylnym Lakester
- Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114
Heritage Classic
- Nowa, zdejmowana szyba przednia
- Nowe, mocne, zamykane, uszczelnione, wodoodporne kufry
- Wyższe zawieszenie ze zwiększoną nośnością dla pasażera i większego bagażu
- 17 kg niższa waga niż w poprzednim modelu
- Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114
- Tempomat i układ ABS w standardzie
Low Rider
- Klasyczny styl montowanego na zbiorniku prędkościomierza i obrotomierza, osłony reflektora i grafiki zbiornika paliwa
- 19-calowe przednie i 16-calowe tylne odlewane koła Radiate
- Układ wydechowy typu Shotgun 2-2
Softail Slim
- Ciemne wykończenia zdobią szprychowe koła, kierownicę Hollywood i zupełnie nową stylistykę przodu
- Nisko wyprofilowane siodło Tuck and Roll
- Odważna i gładka nowa stylistyka przedniej gondoli i pokrywy widelca
- 17kg niższa waga niż w poprzednim modelu
Deluxe
- Charakterystyczne światła LED na całej długości motocykla, od błotnika do błotnika: reflektor, światła pozycyjne, lampa tylna Tombstone i kierunkowskazy w kształcie ostrzy
- Charakterystyczna cofnięta kierownica
- 17kg niższa waga niż w poprzednim modelu
- Układ ABS w standardzie
Breakout
- Nowy zbiornik paliwa o gładkiej powierzchni i pojemności 13,2 litra
- Długi i szeroki, z mrocznym i wydłużonym widelcem o średnicy 49 mm
- 18-calowe tylne (opona 240 mm) i 21-calowe przednie (opona 130 mm) odlewane koła aluminiowe w stylu Gasser lakierowane proszkowo na czarno
- Charakterystyczny reflektor Daymaker Signature LED
- Niskoprofilowy, zamontowany na wsporniku kierownicy cyfrowy zestaw wskaźników
- 17 kg niższa waga niż w poprzednim modelu
- Układ ABS w standardzie
- Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114
Fat Bob
- Uniesiony w górę wydech 2-1-2 z wykończeniem custom
- Największe opony z agresywnym bieżnikiem od Motor Company: 150 mm przednia i 180 mm tylna
- Dwie tarcze homulcowe z przodu
- Zbiornik paliwa o pojemności 13,2 litra
- 15kg niższa waga niż w poprzednim modelu
- Odwrócony przedni widelec o średnicy 43 mm typu cartridge
- Opcjonalnie: Silnik Milwaukee Eight 114
Street Bob
- Gładki zbiornik paliwa o pojemności 13,2 litra
- Czarne, szprychowe koła ze skróconymi błotnikami
- Niskoprofilowy, zamontowany na wsporniku kierownicy cyfrowy zestaw wskaźników
- 7kg niższa waga niż w poprzednim modelu
- Najniższa sugerowana cena detaliczna wśród motocykli z linii Softail
Więcej informacji o nowych modelach Harley-Davidson Softail i pełne specyfikacje techniczne są dostępne na stronie internetowej: www.harley-davidson.pl
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze