Usportowiona wersja modelu RSV 1000R. Od konstruktorów otrzymała najlepsze dostępne na rynku heble, kute felgi, zawieszenia Ohlinsa oraz amor skrętu tego samego producenta. Do tego wiele karbonowych i malowanych na złoto elementów. Taka konfiguracja podwozia pozwala na niesamowite złożenia, przy jednocześnie wzorowej stabilności i precyzji kierowania. Wspaniałe hamulce są w tym motocyklu standardem i życzyć można każdemu motocykliście, aby w seryjnej maszynie dysponował taką silą hamującą, taką precyzją oraz tak dobrym „czuciem" tego, co się dzieje z przednim kołem w czasie heblowania. Nic dodać, nic ująć.
Widlasta dwójka o kącie rozwarcia cylindrów 60o zapewnia moc wrażeń. 143 KM i morderczy moment obrotowy robią swoje tak na wyjściach z łuków, jak i na prostych. Ten silnik przeznaczony jest raczej dla doświadczonych jeźdźców. Brak antihoppingu sprawia, że zbyt szybka redukcja doprowadzić może do uślizgu tylnego koła przed samym wejściem w zakręt, a tego przecież nie chcemy.
RSV 1000R Factry to wspaniała maszyna do jazdy po torze, fabrycznie zresztą do tego przygotowana. Tzw. „fun factor" w jej przypadku jest na bardzo wysokim poziomie. Trudno porównywać ten motocykl do japońskich litrów, ponieważ jest to maszyna od nich tak bardzo odmienna, że bezpośrednie porównanie z góry skazane jest na niepowodzenie.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeWITAM, KUPIĘ SILNIK OD RSV 1000 Z OSPRZĘTEM LUB CAŁY POWYPADKOWY MOTOCYK. PROSZĘ O KONTAK: 880-345-333
Odpowiedzautor tekstu powinien się podpisywać żeby nie marnować czasu na czytanie jego marnych wypocin jak nawet nie stał koło sprzętu.
Odpowiedzmam pytanie. czy wie ktoś jak ustawi godzine w aprili rsv 1000 2001r? z góry wielkie dzięki za pomoc.
Odpowiedzzgadzam sie mam rsv 1000 r nowy od roku 2005 kupiony w Polsce .Polska to kraj idiotów , którzy myślą , że jak czytają gazetki to wiedzą wszystko o motocyklach..Pewnie jak ktos nie zmienia oleju ...
Odpowiedzco się psuje w RSV 1000R FACTORY - dokładnie nic !!! autor nie wspomiał ,że ten motocykl łączy osiągi , wygląd , wygodę i ekonomię, dzięki takim głupim opowieściom w tym kraju można kupić używany...
OdpowiedzNo....niestety autor tekstu oglądał RSV tylko w gazecie i stąd taki lakoniczny opis, najpierw jazda próbna i teścik a potem teksty typu "moto do lansu"
OdpowiedzTo fakt. Opis jest bardzo powierzchowny. Sprzęt jest super choć mam tylko wersję R. Co nieco jest na forum motocyklistów choć też niewiele z uwagi na mała ilość użytkowników. osobiscie mam ochotę objechać kumpla na R1 choć zdaję sobie sprawę że na prostej jestem bez szans :-) Za duża jednak różnica w mocy. W zakrętach jednak potańczymy...
Odpowiedzno i jeszcze jedno wiem że to jest v2 ale 60 stopni...czy ma tak samo mocny dół jak v2 90 stopni???
Odpowiedzjestem zainteresowany kupnem rsv 1000 mille. czy z tym starszym modelem są jakieś problemy. niestety w Polsce krąża legendy o włoskich motocyklach dt. cen części i jakości wykonania, serwisu itp. z góry dziękuje za odpowiedź. pozdrawiam
Odpowiedzjestem właścicielem RSV 99rok produkcji, smigam tym juz 2 lata, poprzednio jeździlem CBR 900 i 954 i gsx-r 1100 z 94 roku. Aprila jest swietna, 0 problemow, prowadzi sie swietnie w tym roku zrobilem nia 30 tys km, bezawaryjna, jedyna jej wada to ze musi miec mocny akumulator, po dluzszych postojach ciezka ja odpalic z winy slabego pradu. Pozdrawiam i polecam!!!
Odpowiedz