Ambitne plany Harley-Davidson względem LiveWire. Elektryczne motocykle z Milwaukee mają odnieść sukces
Harley-Davidson niedawno wydzielił markę LiveWire jako osobną spółkę i przy współpracy z Kymco wprowadził ją na giełdę. Teraz producent przedstawił ambitne plany dotyczące sprzedaży w najbliższych latach.
Jak podaje Milwaukee Journal, do 2026 r. producent chce przekroczyć próg sprzedaży 100 tys. sztuk, a w 2030 r. liczba ta ma wynosić 190 tys. motocykli. To by oznaczało przychody na poziomie kolejno 1,77 mld i 3 mld dolarów. Według cytowanych prognoz globalny rynek sprzedaży motocykli elektrycznych ma być wart nawet 28 mld dolarów w 2030 r.
Jak wygląda oferta LiveWire i plany na przyszłość? Zaraz po informacji o wydzieleniu marki pojawił się model One, który jest Harleyem LiveWire ze zmienionymi logotypami i niższą ceną. W grudniu producent poinformował o nowej platformie modułowej Arrow, która ma pozwalać na dowolną konfigurację rozmieszczenia silnika, akumulatora i ładowarki.
W drugim kwartale bieżącego roku mamy zobaczyć motocykl S2 Del Mar. Symbol S2 oznacza motocykle wagi średniej. Na razie nie ma zbyt wielu konkretów, choć przypuszcza się, że motocykl będzie zbudowany w stylu scramblera lub flat-track.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze