24 Hours of Le Mans - 122 km na tylnej oponie, 244 na przedniej
Zespół Kawasaki SRC pięć razy w ostatnich siedmiu latach wygrywał długodystansowy wyścig 24 Hours of Le Mans. Team podczas wyścigu zużył 28. tylnich opon i 14. przednich.
39. edycja prestiżowego wyścigu długodystansowego 24 Hours of Le Mans rozegrana na torze Le Mans Bugatti Circuit zakończyła się sukcesem zespołu Kawasaki SRC wspieranym przez Pirelli. SRC wygrywało pięć razy w siedmiu ostatnich latach. Zawodnicy Kawasaki z numerem 11, Gregory Leblanc, Fabien Foret i Mathieu Lagrive, korzystali z opon Pirelli Diablo Superbike SC1.
Zespół Kawasaki SRC w 24 godziny wykonał 28 pitstopów, pokonując łącznie 819 okrążeń (9 więcej niż najbliższa konkurencja). Przez większość wyścigu zawodnicy Kawasaki korzystali z ogumienia Pirelli Diablo SC1. W trakcie opadów deszczu nieoceniona okazała się opona Pirelli Diablo Rain oraz Pirelli Diablo Wet. Dystans wyścigu wyniósł 3427 km podczas których zużyto 28 tylnich opon oraz 14 przednich. Średnio zawodnicy Kawasaki pokonywali 122 km na oponie tylnej i 244 na przedniej.
24 Hours of Le Mans odbywa się regularnie od 1978 roku. Kawasaki wygrywało pięciokrotnie, w 2010, 2011, 2012, 2013 i 2016 roku. Wraz ze zwycięstwami w Bol d’Or daje to łącznie 9. zwycięstw Kawasaki i Pirelli w sześciu latach udziału w FIM World Endurance Championship.