220 konne Ducati Panigale R Superleggera coraz bliżej
Jeśli nie wiecie, to spieszymy z informacją. Ducati chce niebawem zaprezentować oficjalnie maniakalną wariację Panigale o nazwie Superleggera. Nic specjalnego, 220 KM, tytan, magnez, włókno węglowe, 169 kg, takie tam. W sieci pojawiło się dość specyficzne zdjęcie nowego "motocykla". To, co widzicie na focie, a co wygląda jak zestaw do "Zrób to sam" to Superleggera w częściach pierwszych.
Co możemy z tego wywnioskować? Niewiele. Widać jednak, że cały sprzęt będzie utrzymany w kolorystyce bombowca Stealth dzięki zastosowaniu odpowiednich materiałów (co oczywiście jest bardzo dobre). Zwróćcie uwagę na wykonaną z magnezu przednią część "ramy". Grubo. Ducati zapowiada, że szczegółowe informacje pojawią się lada dzień. Będziemy informować Was na bieżąco, a wierzymy, że chcecie wiedzieć więcej o tym 220 konnym potworze.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeCóż za ból **** cebulaków :) typowo polaczkowe podejście FAZI
OdpowiedzDam **** za przejażdzke tym cudem!! Lofciam
Odpowiedzdesmo sresmo miliony KM i km/h ,do tego nic nie warzy,kupa hałasu w mediach, siana za to cały portfel trzeba dać a na końcu okazuje się że baty od wszystkich na torze zbiera ....halo pobudka to ...
OdpowiedzTo startuj tym swoim GSX-Rem ze śmietnika :)
OdpowiedzGdzie dostawało? Popatrz sobie na to ile mają tytułów MŚ a ile ma gixxer... Co prawda nie miałem Ducati, ale miałem z tego samego rocznika Gixxera (K1) oraz Aprilię RSV1000. Jeśli chodzi o zachowanie w zakrętach, precyzję prowadzenia dzieliła je przepaść... na korzyść Aprilii oczywiście:)
Odpowiedzducati zdobyło tyle tytułuw dzieki przepisom obowiązującym w tym czasie w wsbk ale odkąd sie zmieniły i weszły japonskie 1000 to cienko przedzie
OdpowiedzWidzę kolego, że w kwestii przepisów ich zmian wiesz nie wiele a od czasu zmiany przepisów dotyczących pojemności (2003)Zawodnicy na Ducati zdobywali pięć tytułów Mistrzowskich (2003, 2004, 2006,2008, 2011), Suzuki jeden tytuł (2005), Honda jeden tytuł (2007), Yamaha jeden tytuł (2009) i Aprilia dwa tytuły (2010, 2012). Trudno więc mówić, że Ducati cienko przędzie
OdpowiedzSBK a motocykle drogowe to dwa inne światy kolego ;)
OdpowiedzPotwierdzam - K1 zwlaszcza przy bikach kilka lat młodszych prowadzi sie jak spory okręt ;) ale silnik ma lepszy - nienawidze V2 - za mało obrotów i za duzy efekt hamowania silnikiem...
Odpowiedz"Warzy"? a kysz do gimnazjum....
OdpowiedzOK POPRAWKA WASZY :)
Odpowiedz