2021 Aprilia RSV4 i RSV4 Factory. Opis, zdjęcia, dane techniczne
Aprilia wypuściła nową generację swojego flagowego motocykla sportowego - RSV4 oraz RSV4 Factory.
Zaczniemy od wyglądu, który jest zgodny z nowym kursem stylistycznym obranym przez producenta z Noale. Mamy więc reflektor LED wyglądający tak samo jak ten z modelu RS660. Reflektor będzie wyposażony w dodatkowe światła doświetlające zakręt. Zmianie uległy również aerodynamiczne skrzydła, które są większe i lepiej spinają się z kształtem owiewki.
Reklama
Pojemność silnika została zwiększona z 1077 cm3 do 1099 cm3, a moc wzrosła do 217 koni mechanicznych i jest taka sama zarówno w podstawowej RSV4 jak i w modelu RSV4 Factory. Dodatkowo RSV4 Factory jest wyposażona w półaktywne zawieszenie Öhlins Smart EC 2.0, które pojawiło się w motocyklach Aprilia w 2019 roku wraz z nadejściem odświeżonej Tuono V4 1100 Factory.
Jeśli chodzi o elektronikę, to na pokładzie mamy komputer sterujący Marelli 11MP i sześcioosiową jednostkę IMU nowej generacji, które pozwalają na jeszcze lepsze zarządzanie motocyklem. W nowej odsłonie RSV4 będziemy mieli do dyspozycji sześć trybów jazdy - trzy będą przeznaczone na tor, w tym dwa będzie można ustawiać według własnego uznania i drugie tyle będzie przeznaczone do jazdy na ulicy, w tym jeden będzie w pełni konfigurowalny. Zmieniono również wyświetlacz TFT, który jest większy i dzięki temu będzie bardziej czytelny.
Model RSV4 będzie dostępny w kolorze Dark Losail, a RSV4 Factory pojawi się w kolorach Aprilia Black oraz Lava Red.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze