2020 BMW F 900 R - opis i zdjêcia
BMW F900 R jest bardziej odważne stylistycznie i mocniejsze od swojego poprzednika. Bogata lista dodatkowych opcji sprawia, że jest to doskonały wybór nie tylko dla początkujących motocyklistów, ale również tych bardziej zaawansowanych, którzy oczekują czegoś więcej.
Nowy model jest napędzany silnikiem o pojemności 895 cm3, który jest rozwinięciem motoru zastosowanego w F850 GS. Generuje on moc 105 koni mechanicznych i dysponuje momentem obrotowym wynoszącym 92 Nm. BMW pomyślało również o posiadaczach prawo jazdy kategorii A2 - dla nich moc motocykla zostanie zdławiona do 48 koni.
Jeśli chodzi o technologie, to w standardzie oferowane są światła LED i kolorowy wyświetlacz z systemem BMW Motorrad Connectivity. Dodatkowo można zamówić takie dobrodziejstwa jak światła adaptacyjne z funkcją doświetlania zakrętów, system bezkluczykowy, zawieszenie Dynamic ESA, Riding Modes Pro, quickshifter i system automatycznego wzywania pomocy.
Z pomocy naukowych w podstawowej wersji otrzymamy ABS i ASC (Automatic Stability Control) z możliwością wyłączenia oraz tryby Rain i Road. W dodatkowym pakiecie Riding Modes Pro pojawią się tryby Dynamic i Dynamic Pro. Pozostałe opcje to Dynamic Traction Control, ABS Pro, system kontroli momentu obrotowego (MSR) wspomagający przy hamowaniu silnikiem.
Konstrukcja motocykla skrywa w sobie ciekawostkę w postaci zbiornika paliwa ze spawanego plastiku. Bak ma pojemność 13 litrów.
BMW F900 R będzie dostępne w kolorach Blackstorm metallic, San Marino Blue metalic oraz w malowaniu Style Sport lączącym Hockenheim Silver metallic i Racing Red.
Więcej informacji na temat motocykli BMW znajdziecie na www.bmw-motorrad.pl.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzePrzypomina trochê Gsx750 s,a tak w ogóle 105km i 13litrow zbiornik to cienko,konkurencja ma du¿o lepiej,ale ³adny jest
Odpowiedz