2014 Kawasaki Ninja RR - tylko w Azji
Informowaliśmy już Was o jednocylindrowym motocyklu sportowym, który kawasaki ma w planach. Motocykl ten właśnie został oficjalnie zaprezentowany. Nazywa się Ninja RR i niestety, póki co, będzie sprzedawany jedynie na rynku Azjatyckim. Zapotrzebowanie na takie sprzęty jest tam ogromne, dlatego też taki ruch Kawasaki wydaje się sensowny, ale przyjrzyjmy się bliżej Ninjy RR.
Przede wszystkim, silnik ma jeden cylinder (nie dwa, tak jak w Europejskiej wersji). Silnik ten jest o 4 konie słabszy, ale cały motocykl waży aż 20 kilogramów mniej niż wersja z R2. A obniżenie masy o szokujące 20 kg w motocyklu, który i tak już był lekkim sprzętem może przynieść zaskakujące rezultaty. Nam bardzo spodobał się ostry, nowoczesny design Kawy. Co prawda przednia pojedyncza lampa zdradza, że to Ninja RR, ale z boku łatwo pomylić ten sprzęt z 600-tką. A czego młodzi motocykliści pragną bardziej?
Podstawowe pytanie brzmi, czy ten sprzęt ma szanse pojawić się w Europie? Czy może jest to zamierzony produkt "Azja-exclusive"? Europejski rynek napełnia się małolitrażowymi motocyklami rozrywkowymi w zaskakującym tempie, a Kawasaki ma już przecież świetną Ninję 300R. Czy taki sprzęt miałby u nas szansę sprzedawać się równolegle z nią? Odpowiedź pozostawiamy Wam.
Zobacz nasz test Ninjy 300R oraz Ninjy 250R.
|
|
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarze150 kg ,35 km vs 170 kg ,39 km wole pierwsz± opcje
OdpowiedzNisk± mase uzyskano nie tylko przez wyrzucenie jednego cylindra ale te¿ s³absze zawiasy, hamulce itp.
OdpowiedzNinja 300 wygl±da zdecydowanie lepiej. Jako¶ nie chce mi siê wierzyæ aby Kawasaki planowa³o wypu¶ciæ ten motocykl na rynek EU.
Odpowiedz