Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 34
Pokaż wszystkie komentarzewszystko zależne jest od sposobu użytkowania sprzętu, kilometraż kilometrażowi nierówny, zupełnie co innego jak ktoś zrobi 50tys km dając na każdym biegu do odcięcia, stawiając na gumę i bijąc rekordy prędkości, a co innego jak ktoś robi sobie wycieczki na duże odległości, gdzie tylko od czasu do czasu przyciśnie, a w większości utrzymuje stała prędkość i dość niskie obroty, jadąc na tym samym biegu, to jak ta skrzynia się ma zużyć... tak samo silnik pracując na niskich obrotach nie zużywa się tak szybko, bo pierścienie i gładź cylindrów najbardziej się wyciera przy wysokich obrotach, i wtedy silnik zaczyna brać olej, dlatego większość sportów przy 100tys to już dawno by ducha wyziewała, i nie chodzi tu tylko o samo konstrukcje która jest oczywiście bardziej nastawiona na osiągi niż wytrzymałość, ale też o sposób użytkowania. Sorry za odgrzewanie starego kotleta, ale jestem ciekawe jak na dzień dzisiejszy ma sie Hornecik i jego właściciel?
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza