tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Zmiany w regulaminie Mistrzostw ¦wiata Superbike
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

Zmiany w regulaminie Mistrzostw ¦wiata Superbike

Autor: Wojciech Grzesiak 2021.11.24, 19:49 Drukuj

Komisja Superbike ogłosiła zmiany w regulaminach Mistrzostw Świata Superbike. Pojawią się między innymi obowiązkowe poduszki powietrzne i zmniejszona alokacja opon dla najmocniejszej klasy.

W klasie Supersport 300 zadecydowano o zwiększeniu limitu minimalnego wieku zawodników. Od sezonu 2022, w tej klasie będą mogły startować tylko osoby, które ukończyły 16 lat. Limit zawodników w Supersport 300 i Supersport ustalono na 30 zakontraktowanych i 2 dzikie karty. Od 2023 roku minimalny próg wieku dla nowych zawodników w Supersport wzrośnie z 16 do 18 lat.

NAS Analytics TAG

Żeby zakwalifikować się do wyścigu zawodnicy będą musieli uzyskać czas nie gorszy niż 105 proc. czasu najszybszego zawodnika w klasie - dotychczas limit wynosił 107 proc. Pojawią się także obowiązkowe poduszki powietrzne dla wszystkich klas. W Supersport i Supersport 300 pojawią się wyświetlacze z komunikatami. Maksymalna liczba opon w klasie Superbike podczas jednej rundy została zredukowana z 24 do 21.

Ogłoszono nadejście nowego regulaminu technicznego w Mistrzostwach Świata Supersport. Jak informuje FIM, kierowano się uzyskaniem optymalnego balansu pomiędzy pojemnością silnika, mocą i stosunkiem mocy do masy, co pozwoli dopuścić nowe motocykle do wyścigów. Określono je mianem "nowej generacji Supersport".

Ostatnia z nowości dotyczy kasków. Jeżeli zawodnik ulegnie wypadkowi, a jego kask nie będzie nadawał się do użytku, to trzeba o tym poinformować FIM i umożliwić przebadanie go w ramach projektu FIM Helmet Project. Kaski zawodników trafiających do centrum medycznego będą zabierane przez personel medyczny i poddawane kontroli przez sędziów technicznych lub dyrektora technicznego, zanim wrócą do zawodnika lub managera teamu. Kaski będą wysyłane do laboratorium FIM zlokalizowanego w Uniwersytecie Saragossy w przypadkach, kiedy zawodnik dozna urazu głowy. W badaniu będą mogli brać udział przedstawiciele producenta kasków. Badania mają na celu ustalenie nowych standardów bezpieczeństwa, które zaczną obowiązywać w 2025 roku.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górê